۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

ایلام-فرماندار سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (۱۵ بهمن‌ماه) در جمع بسیجیان شهرستان هلیلان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: مردم هلیلان مردمی متدین، ولایی و انقلابی هستند که ریشه در ازرشهای والای اسلامی داشته و همواره پای نظام ایستاده و در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: مردم هیلان همیشه پای نظام بوده و هستند، در کوران اغتشاشات هیچ‌گونه ناامنی در هلیلان شکل نگرفت و مدیریت شد و نقش بزرگان در این مهم به وضوح روشن بود و مردم این دیار از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمد.

سردار شاکرمی بیان داشت: این دیار فرزندان شایسته‌ای در سطح استان و کشور تحویل جامعه داده است و در هر مسئولیتی که از فرزندان این دیار بهره برده‌ایم به‌خاطر تعهد، متانت، صلاحیت‌های اخلاقی و نگاه جهادی آنها موفق بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: هرگاه صدای انقلاب اسلامی و تأثیر این انقلاب در مرکزیت کشور به گوش رسید به همان آن اندازه در دوردست‌ها هم شنیده شد و این فهم به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در هلیلان به همان میزان هم شنیده شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در ادامه اظهار کرد: در میان انقلاب‌های دیگر کشورهای جهان چنین درک و فهمی از انقلاب برای مردم آنها وجود نداشت. چون انقلاب اسلامی ایران گفتمان متفاوتی داشت و ریشه در تاریخ اسلام داشت.

سردار شاکرمی اضافه کرد: انقلاب اسلامی امامی داشت که متکی به شرق و غرب نبود و با اتکا به مردم و بر اساس ایده‌های اسلامی و اعتقادی که به سیره پیغمبر (ص) داشت در برابر تمام دشمنان و استکبار ایستاد.

وی افزود: قبل از انقلاب، آمریکا حاکم بلامنازع منطقه بود و به واسطه دور و نزدیک بودن خود آنها، منطقه را به خاور دور، خاور نزدیک و خاورمیانه تعریف کرده بودند؛ اما امام خمینی (ه) در میدان ایستاد و به تأسی از انقلاب پیامبر عظیم الشأن همه کشورهای استکباری را به عقب راند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) تصریح کرد: نقطه آغازین سرافرازی و حرکت به سمت قله‌های پیروزی و دستیابی به نقاط قوت و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همین دهه فجر است. در واقع دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سردار شاکرمی در پایان با اشاره اهمیت انتخابات بیان داشت: میزان مشارکت مردم، اندازه قدرت چانه زنی مسئولین ما را در عرصه‌های مختلف را مشخص می‌کند. همچنین مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی زمینه حضور مسئولان و توجه بیشتر را فراهم می‌کند.

کد خبر 6014217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha