۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی‌ عنوان کرد؛

فضای مجازی مهمترین راه نفوذ دشمن برای تخریب کشور

فضای مجازی مهمترین راه نفوذ دشمن برای تخریب کشور

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی‌ گفت: دشمن از مسیر فضای مجازی برای دست‎یابی به اهداف شوم خود و تخریب کشور نفوذ کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی بعدازظهر یکشنبه در همایش فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی اظهار کرد: این استان در ۱۲۰ طرح مهندسی و فناوری در جبهه‌ها در بخش‌های مختلف تأثیرگذار بودند خدمات قابل توجهی ارائه کردند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه دشمن با در جنگ نرم به دنبال دست یابی به اهداف شوم خود است، گفت: جنگ نرم و سخت جدای از هم نیستند و باید اذعان داشت جنگ نرم در برخی مواقع از جنگ سخت تاثیرگذارتر است.

سردار کریمی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در شرایط حساس کنونی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر من رهبر انقلاب نبودم به طور حتم فرمانده فضای مجازی می‌شدم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند و این موضوع اهمیت فعالیت در فضای مجازی را دوچندان می‌کند تا هر یک از فعالان فضای مجازی به نیابت از شهدا در این فضا ادامه دهنده مسیر شهدا باشند.

سردار کریمی بیان کرد: استان مرکزی ۱۶ هزار جانباز و هفت هزار ۳۰۰ شهید و ۷۰۰ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی یادآور شد: با وجود رشادت‌های که انجام شده، همواره دشمنان در جنگ سخت شکست خورده‌اند و موفق به دست نیاورده‌اند.

سردار کریمی اظهار کرد: دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند و این موضوع اهمیت فعالیت در فضای مجازی را دوچندان می‌کند تا هر یک از فعالان فضای مجازی به نیابت از شهدا در این فضا ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای سلطه بر کشورهای مختلف بیان کرد: دشمنان در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای پیشبرد اهدافشان تئوری‌های مختلفی را برنامه ریزی کرده‌اند تا به اهداف شوم خودشان دست پیدا کنند و از طریق فضای مجازی تمام افکار دنیا را در اختیار گرفته‌اند.

کد خبر 6014402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha