۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۰۸

فرماندار میامی:

مانور رای اولی‌ها در میامی برگزار شد

مانور رای اولی‌ها در میامی برگزار شد

میامی- فرماندار میامی از برگزاری مانور رای اولی‌ها در میامی و کالپوش خبر داد و گفت: ترغیب جوانان برای مشارکت در انتخابات در زمره اهداف این طرح بود.

علیرضا آشوری در حاشیه چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای انتخابات یازدهم اسفند ماه بیان کرد: دوره آموزشی ویژه تمامی اعضای شعب در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت تمامی ادارات برای انتخابات پرشکوه استفاده می‌شود، افزود: زمانبندی در حوزه آموزش انتخابات بسیار حائز اهمیت است که تلاش می‌شود امور منطبق بر این موضوع پیش برود.

فرماندار میامی با بیان اینکه مانور رأی اولی‌ها در شهر میامی و بخش کالپوش برگزار شد، ابراز کرد: ترغیب جوانان برای مشارکت در انتخابات در زمره اهداف این طرح بود.

آشوری با بیان اینکه همایش انتخابات در اسفند ماه در شهرستان میامی برگزار خواهد شد و از مهمان کشوری استفاده خواهیم کرد، گفت: همه چیز مهیای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان میامی است.

وی با بیان اینکه تأمین خودرو در حوزه پشتیبانی انجام شد و در دو بعد شهرستانی و استانی پیگیری شود، بیان کرد: اقلام مورد نیاز در هر صندوق در غالب یک چک لیست تهیه و نسبت به رفع کمبودهای احتمالی اقدام خواهد شد.

فرماندار میامی با بیان اینکه یک مانور برگزاری انتخابات در شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: شعبی که مشکل آنتن دهی اینترنت دارند نیز احصا و گزارش آن به کمیته ارتباطات و فناوری ستاد انتخابات استان سمنان اعلام می‌شود.

کد خبر 6015053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha