۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

استاندار کردستان:

بسترهای برگزاری انتخابات در کردستان بخوبی مهیا می‌شود

بسترهای برگزاری انتخابات در کردستان بخوبی مهیا می‌شود

بانه_استاندار کردستان گفت: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات اسفندماه در استان کردستان بخوبی مهیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر دوشنبه در جشن انقلاب با حضور رأی اولی‌های شهرستان بانه که در سالن تختی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت همه اقشار در برگزاری انتخابات باشکوه اثرگذار است و همه باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

وی با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات اسفند ماه در استان بخوبی مهیا خواهد شد، افزود: رأی اولی‌ها با مشارکت سیاسی خود در این انتخابات شور و شوق این رویداد سرنوشت‌ساز را افزایش می‌دهند.

استاندار کردستان تصریح کرد: استان کردستان استعدادها و ظرفیت‌های بی‌شماری دارد و در طول دوران عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران نیز شاهد دستاوردهای زیادی در این استان بوده‌ایم که به توسعه استان کمک کرده است.

زارعی‌کوشا یادآور شد: در دهه فجر تنها در شهرستان بانه ۱۷۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۶ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: یکی از پروژه‌های شاخص این شهرستان افتتاح پست سیار و خط فوق توزیع برق بود که بیش از سه برابر نیاز این شهرستان به برق با این پروژه تأمین شده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امسال با احتساب پروژه‌های افتتاح شده سفر رئیس جمهور بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در شهرستان بانه افتتاح شده است.

کد خبر 6015157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha