۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان:

شاخص‌های پرورشی و آموزشی ارزیابی می‌شوند

شاخص‌های پرورشی و آموزشی ارزیابی می‌شوند

اهواز- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شاخص‌های پرورشی به صورت کیفی و شاخص‌های آموزشی به صورت کمی ارزیابی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی پیش از ظهر امروز دوشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان رامهرمز اظهار کرد: سند تحول بنیادین به عنوان مهمترین سند بالادستی نصب العین متولیان تعلیم و تربیت در خوزستان است و بر این اساس آموزش و پرورش استان از همه ظرفیت‌های موجود برای بسترسازی برای رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه استفاده خواهد کرد چرا که اساس و هدف آموزش و پرورش تحقق این هدف مهم و اثرگذار است‌.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان جایگاهش در کشور از نظر شاخص‌های تخصصی رشد خوبی داشته است، اضافه کرد: در بحث شاخص‌های عملکردی باید رشد به صورت متوازن صورت گیرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: شاخص‌های پرورشی به صورت کیفی و شاخص‌های آموزشی به صورت کمی ارزیابی می‌شوند و این دو ماهیت متفاوت در ارزیابی باید مورد توجه قرار گیرد، بی شک فعالیت‌های پرورشی دارای نمود در جامعه است.

حبیبی با اظهار اینکه آموزش با توجه به ماهیت کمی بیشتر مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی محوله به مجموعه تعلیم و تربیت استان ارتقای شاخص‌های کیفی حوزه آموزش به صورت فراگیر است و بر این اساس فعالیت‌های عملکردی حوزه صف و ستاد باید بر این امر مهم متمرکز شود.

کد خبر 6015198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha