۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

در گفت و گو با مهر عنوان شد؛

ابلاغ بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به گیلان

ابلاغ بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به گیلان

رشت- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: طی ۱۰ ماه گذشته بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای گیلان ابلاغ شده است.

محمدرضا رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ده ماهه گذشته مبلغ ۶,۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار به استان گیلان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، بودجه عمومی دولت به مبلغ ۴,۷۷۹ میلیارد تومان بوده است، گفت: ۴۱ درصد معادل ۱,۹۴۶ میلیارد تومان از این مبلغ متعلق به تملک و دارایی‌های سرمایه‌های ملی در استان بوده و ۵۹ درصد برابر ۲۸۳۳ میلیارد تومان، از تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان و سایر ردیف‌های بودجه است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه در ده ماهه سال ۱۴۰۲ اعتبارات ابلاغی استان، مبلغ ۶,۱۳۵ میلیارد تومان بوده که مبادله موافقت نامه آن از منابع ملی و استانی صورت گرفته است، افزود: از منابع داخلی شرکت‌های دولتی (آب، برق و گاز) در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱,۶۶۴ میلیارد تومان در بخش سرمایه گذاری استان هزینه شده و این رقم در ده ماهه سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱,۰۷۶ میلیارد تومان بوده است.

رستمی با اشاره به اینکه در ده ماهه اول سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۳۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان، توسط کمیته امداد، هلال احمر و بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان انجام شده است، افزود: طی ۱۰ ماهه گذشته ۵۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی در استان صورت گرفته است.

کد خبر 6015210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha