۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

در پنجمین روز از دهه فجر

همه شهرها و روستاهای خراسان شمالی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

همه شهرها و روستاهای خراسان شمالی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: تمامی شهرها و روستاهای دارای سکنه خراسان شمالی از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در طرح‌های گازرسانی اسفراین اظهار کرد: با اتمام گاز رسانی به ۱۰۲ روستا در خراسان شمالی در سال جاری، همه شهرها و روستاهای دارای سکنه استان در انتهای خط گاز کشور، از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی در ادامه افزود: امروز علاوه بر همه آبادی‌های دارای سکنه و دارای کد آبادی، حتی پاسگاه‌های مرزی این استان در دورترین نقاط نیز از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

استاندار خراسان شمالی گفت: علاوه بر منازل مسکونی، خدمات و تلاش‌های ارزشمند دیگری نیز در تقویت خطوط گاز و تأمین گاز صنایع و واحدهای تولیدی انجام شده است.

حسین‌نژاد بیان کرد: شرکت گاز خراسان شمالی بعد از این برای تقویت خطوط انتقال گاز و تأمین گاز پایدار برای صنایع برنامه‌ریزی می‌کند.

وی گفت: ضریب نفوذ گاز روستایی در ابتدای تشکیل استان در سال ۱۳۸۳، ۱۳ درصد، ابتدای تشکیل دولت سیزدهم ۹۹/۴ درصد و در دهه فجر امسال به ۱۰۰ درصد رسیده است.

دکتر محمدرضا حسین نژاد یادآوری کرد: در دهه فجر امسال در خراسان شمالی، ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۷ هزار میلیارد تومان پروژه‌های زیرساختی و ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز پروژه جدید کلنگ زنی است.

وی برای رونق و پیشرفت استان در ابعاد اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی اظهار امیدواری کرد و گفت: در سال جاری و سال آینده پروژه‌های مختلف آبرسانی، راهسازی، آبخیزداری و بهداشت توسط قرارگاه امام حسن مجتبی انجام خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: توسعه استان با رویکرد وحدت و همدلی و انجام فعالیت‌های مختلف بدون حاشیه در حال رقم خوردن است.

کد خبر 6015294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha