۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد؛

ورود پلیس البرز به پرونده ۳۲۰ میلیاردی اخلال در نظام اقتصادی

ورود پلیس البرز به پرونده ۳۲۰ میلیاردی اخلال در نظام اقتصادی

کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: با ورود پلیس امنیت اقتصادی به پرونده رفع تعهد ارزی یک شرکت وارداتی به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال، با همکاری مسوولان این شرکت و بانک متبوعه تعهد ارزی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق دریافت ارز و عدم ایفای تعهدات ارزی به ارزش بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال به پلیس امنیت اقتصادی، تیمی ویژه از کارآگاهان این پلیس بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی‌های مقدماتی و جمع آوری مستندات متقن، مدیرعامل شرکت دریافت کننده ارز به پلیس امنیت اقتصادی هدایت و تذکرات لازم در خصوص موضوع داده شد. با بررسی‌ها مشخص شد که این شرکت پس از ورود پلیس به موضوع نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود اقدام کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پلیس امنیت اقتصادی با هدف برخورد با مخلان اقتصادی تشکیل شده و تلاش می‌کنیم با شناسایی کسانی که قصد ضربه زدن به نظام مالی کشور را دارند، برخورد قاطع انجام شود.

کد خبر 6015342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حیدر AE ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      5 1
      بازم ضرر شو ما باید بدیم،بازم تورم ،کوفت زهر مار
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      2 1
      این شرکت بینوا حتما با مسولان بالاتر ی هماهنگی نکرده بوده بیچاره گرفتار شده وگرنه میخورد و به ریش این ملتم میخندیدوسر از کشورای دیگه در میاورد
    • رامین IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      1 0
      هردم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد مبارک باشه
    • روزبه US ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      این بی نوا چون کسیو نداشت و خدا میدونه در چه شرایط اقتصادی و چه چالشهایی گیر کرده بازم دمش گرم که اومده پرداخت ٢٥میلیاردو حالا اون چند هزار میلیارده چیشد؟؟؟