۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸

رییس سازمان امور عشایری ایران:

پروژه‌های افتتاحی جهاد کشاورزی در دهه فجر ۴۳۹۰ میلیارد ریال است

پروژه‌های افتتاحی جهاد کشاورزی در دهه فجر ۴۳۹۰ میلیارد ریال است

پارس‌آباد- نماینده وزیر و رییس امور عشایری ایران گفت: حجم اعتباری پروژه‌هایی که در حوزه کشاورزی اردبیل در دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری می‌رسد چهار هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار مهر، شایان نادری بعد از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح آب شرب «آج‎اشمه» مغان، اظهار کرد: حجم اعتباری پروژه‌هایی که در حوزه جهاد کشاورزی استان اردبیل در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد چهار هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف است.

وی با قدردانی از زحمات سازمان جهاد کشاورزی استان در رفع مشکلات عشایر استان اردبیل تصریح کرد: عشایر سلحشور و زحمتکش استان اردبیل نقش بسیار مؤثر و توانمندی در تولید انواع محصولات کشاورزی و دامپروری دارند.

نماینده وزیر و رییس امور عشایری ایران گفت: این قشر زحمتکش ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما هم افتخار می‌کنیم که خدمت‌گذار این قشر زحمتکش و توانمند کشورمان هستیم.

نادری افزود: ۴۵ سال است که کشورهای متخاصم انواع توطئه‌ها را بر علیه ملت ولایتمدار انجام می‌دهند ولی روحیه جهادی همین عشایر و کشاورزان است که ما را در تأمین مایحتاج کشاورزی محتاج بیگانگان نکرده و کشورمان با عزت و سربلندی پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برداشت ما از عشایر توانمند کشورمان این است که عشایر سرور و آقای ما هستند و ما خادمان این قشر زحمتکش هستیم و به این خدمتگذار بودنمان نیز بالیده و به آن افتخار می‌کنیم.

نادری اضافه کرد: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی نشان داده که هر جا اتحاد و یکپارچگی بین مسئولان، تولیدکنندگان و بهره‌برداران بوده تمامی توطئه‌های دشمنان در نطفه خفه شده و نتوانسته‌اند عزم و اراده این ملت سرافراز را در رسیدن به خودکفایی و استقلال در تولید محصولات کشاورزی ناامید کنند.

نماینده وزیر و رییس امور عشایری ایران بیان کرد: هر کجا به توان داخلی متکی بودیم، توانستیم از تمامی طوفان‌های سهمگین کینه و کدورت دشمنان به سلامتی عبور کنیم.

کد خبر 6015457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha