۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۳۵

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی:

سهمیه استخدامی آموزش و پرورش بهمئی به ۱۵۰ نفر افزایش یافت

سهمیه استخدامی آموزش و پرورش بهمئی به ۱۵۰ نفر افزایش یافت

یاسوج- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: سهمیه ۱۵۰ نفری برای آموزگار، دبیری، دانشگاه فرهنگیان، هنرآموزی به شهرستان بهمئی اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود فرح بخش افزود: این سهمیه از طریق شرکت در آزمون سراسری و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به شهرستان اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: در آزمون سراسری سال‌های گذشته، سهمیه این شهرستان در دانشگاه فرهنگیان محدود و متناسب با نیاز و جمعیت دانش آموزی این منطقه نبود.

فرح بخش افزود: در سال جاری، ۲۲ نفر به تفکیک از طریق آزمون جذب می‌شوند سهمیه آزاد ۱۳ نفر هشت نفر آقا، پنج نفر خانم، سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد شش نفراست که سه نفر آقا و سه نفر خانم، سهمیه ایثارگران پنج درصد دو نفر شامل یک آقا و یک خانم و سهمیه معلولان نیز یک نفر خانم است.

وی تصریح کرد: سهمیه دبیر تربیت بدنی آزاد یک نفر مرد، دبیر معارف آزاد یک نفر مرد، دبیر ریاضی آزاد دو نفر شامل یک خانم و یک آقا، دبیر زبان انگلیسی آزاد یک نفر مرد، دبیر ادبیات فارسی آزاد یک نفر زن، دبیر عربی آزاد یک مرد، دبیر علوم تجربی-شیمی آزاد یک زن، دبیر علوم تجربی- فیزیک آزاد یک مرد، دبیر علوم تجربی-زیست شناسی آزاد یک مرد، دبیر فرهنگ و هنر آزاد یک مرد، دبیر کار و فناوری آزاد دو نفر، دبیر مطالعات اجتماعی آزاد یک مرد، هنرآموز مکانیک خودرو آزاد یک مرد، هنرآموز، حسابداری آزاد یک زن و هنرآموز ساختمان آزاد یک نفر است.

کد خبر 6015791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      6 0
      یعنی نصف کسانی که استخدام میشوند فرزندان ایثارگران هستند. این کجاش عدالت است؟ از بین بیست هزار شرکت کننده عادی ۱۳ نفر و از بین ۶ نفر فرزند ایثارگر همان ۶ نفر پذیرفته میشوند. این یعنی عدالت علی!!!!!!!!!
      • غ ب IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
        3 2
        دقیقا عین عدالته
    • نرجس RO ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      سلام وقتتون بخیر... بنده متولد سال ۶۶ هستم و دانشجوی ارشد فیزیولوژی ورزشی...دارای ۲ فرزند....همیشه ارزوی معلم شدن را داشتم که با وجود مشکلات زیاد ادامه تحصیل دادم.....خواهش میکنم حق ما که نه ایثار گر هستیم نه فرزند شهید و جانباز رو ضایع نکنید....خواهش میکنم به امثال ما هم اجازه قبولی رو بدین
    • ایرانی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 1
      حتی بین جانبازان هم عدالت برقرار نمیشه.هرجه هست مال جانبازان ۲۵ درصد به بالاست و جانبازان زیر ۲۵ درصد انگار در مجلس عروسی ترکش و گلوله خوردند.عدتلت برای شرکت کنندگان آزاد هم که ارعایت نمیشه.پس بدان که قانون هردمبیلی سالهاست داره اعمال میشه و هیچ مرجعی هم برای شکایت و بررسی وجود نداره.
    • m IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      2 1
      احسنت بر مدیر مدبر شهرستان بهمئ انصافا از زمانی که آمد سر کار آموزش و پرورش بهمئ متحول شده .