۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۸

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:

طرح‌های مهم توسعه اردبیل از منابع ملی بهره‌مند است

طرح‌های مهم توسعه اردبیل از منابع ملی بهره‌مند است

اردبیل- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: طرح‌ها و پروژه‌های مهم توسعه‌ای استان اردبیل از ردیف منابع ملی بهره‌مند است.

به گزارش خبرنگار مهر، داود شایقی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های اقتصادی و تولیدی سرعین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۴۷ طرح مهم و ملی در این استان در حال اجرا است که سالانه میلیاردها تومان منابع ملی صرف آن می‌شود.

وی با گرامیداشت دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی در این ۴۵ سال بسیاری از طرح‌های خدماتی و زیربنایی اجرایی شده ولی همچنان در سنگر خدمت مسئولان با نگاه جهادی حاضر هستند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جز رویکرد اساسی بوده و در این ۲ سال بسیاری از این طرح‌ها به ثمر نشسته است.

شایقی سرعین را مملو از ظرفیت گردشگری معرفی کرد و افزود: زنجیره ارزش افزوده را باید در این بخش تقویت کرد و احداث مجموعه گردشگری موج‌های آبی و پل معلق ورگه‌سران با همت بخش خصوصی در این راستا است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای تکمیل پروژه‌های مهم و ملی در استان اردبیل منابع ملی نیاز است تا در آینده نه چندان دور همه این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6015883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha