۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱

مدیر تعاون روستایی مازندران:

۲۱۳ هزار تُن محصولات کشاورزی در مازندران خرید توافقی شد

۲۱۳ هزار تُن محصولات کشاورزی در مازندران خرید توافقی شد

ساری- مدیر تعاون روستایی مازندران از خرید توافقی ۲۱۳ هزار تن انواع محصولات کشاورزی طی فعالیت دولت کنونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد علی ایمانی صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه عمده فعالیت‌های سازمان تعاون روستایی مازندران در امر تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی و خرید و فروش محصولات کشاورزی بوده است، گفت: در دولت سیزدهم ۵۱ هزار و ۶۳۵ تن خرید تضمینی گندم داشتیم و میزان خرید تضمینی سایر محصولات کشاورزی هزار و ۵۱۷ تن بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان خرید توافقی محصولات کشاورزی ۲۱۳ هزار و ۶۱۱ تن بوده است، افزود: در خرید تضمینی دولت یارانه پرداخت می‌کند اما در خرید توافقی هیچ یارانه‌ای از سوی دولت پرداخت نمی‌شود.

ایمانی با عنوان اینکه ۶ غرفه محصولات کشاورزی در سال‌جاری بازسازی شد، خاطرنشان کرد: ۵۰ غرفه دائم و موقت به بهره برداری رسید.

مدیر سازمان تعاون روستایی مازندران با اظهار به اینکه تأمین و توزیع مواد سوختی توسط شرکت‌های تعاونی روستایی به کشاورزان برای تأمین و توزیع خرید و فروش محصولات کشاورزی و شخم و شیار انجام شد، تصریح کرد: ۲۰۱ هزار و ۸۳ هزار لیتر مواد سوختی در سطح استان توزیع شد.

وی بیان کرد: ۱۱۳ تن آرد روستایی برای کشاورزان تأمین شد و ۶۸ غرف کشاورزی در شبکه فعال است و بالغ بر ۱۰۰ نفر اشتغالزایی شده است‌.

این مسئول با تاکید بر اینکه ۱۴۲ فروشگاه مواد سوختی و ۱۳۹ نفر به صورت قراردادی مشغول به کار شدند، اعلام کرد: ۲ جایگاه CNG و ۲ جایگاه پمپ بنزین در شهرستان‌های نور و تنکابن ایجاد شد.

ایمانی با اعلام اینکه ۵۲ فروشگاه آماده کالابرگ الکترونیکی است، تاکید کرد: ۱۰ فروشگاه فعال و مابقی در حال فعال سازی است.

ایمانی گفت: در دولت سیزدهم ۴ هزار و ۲۵۰ تن انواع بذر گندم، ۲۵۰ تن جو و ۴۶۰ تن شالی برای کشاورزان توزیع شد.

کد خبر 6016081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha