۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

۷۰ هزار مسکن ملی در مازندران ساخته می‌شود

۷۰ هزار مسکن ملی در مازندران ساخته می‌شود

ساری- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ۷۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی در استان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی بعدازظهر سه شنبه در آئین بهره‌برداری طرح نهضت ملی مسکن هم زمان با دهه مبارک فجر به همراه استاندار مازندران که به صورت هم زمان در بهشهر انجام گرفت، اظهار کرد: سیاست دولت بر ساخت ۴ میلیون مسکن و هر سال یک میلیون مسکن است که ۷۰ هزار واحد سهم مازندران است.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۱۳۲ واحد مسکن طرح نهضت ملی امروز در مازندران به صورت هم زمان به بهره برداری رسیده است، افزود: ۱۳۲ واحد با حضور استاندار مازندران و مقامات استانی و شهرستانی در بهشهر به بهره‌برداری و کلید واحدها به مالکین تحویل داده شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران تعداد واحد مسکن ملی از محل طرح نهضت ملی در بهشهر را ۲ هزار و ۶۰۰ واحد اعلام و تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن بهشهر از پیشرفت خوبی برخوردار است و تعدادی از واحدها مرحله سفت چینی انجام گرفت و تعدادی از واحدها در مرحله اتمام اسکلت هستند که به زودی بهره‌برداری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دولت ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال را در کشور تعهد کرده است، یادآورشد: سهم مازندران از ساخت مسکن طرح نهضت ملی ۷۰ هزار واحد است که ساخت بیش از ۳۸ هزار واحد در استان آغاز شده است.

کد خبر 6016676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha