۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹

به منظور تامین نیروی انسانی شش دستگاه اجرایی؛

آزمون استخدامی طرح شهید «زین‌الدین» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

آزمون استخدامی طرح شهید «زین‌الدین» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد_ مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان شمالی گفت: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین به منظور تأمین نیروی انسانی در شش دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

محمدرضا موفق در گفت‌گو با خبرنگار مهر اعلام کرد: طرح شهید زین‌الدین به منظور جذب و استخدام نیروی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی به استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین به منظور تأمین نیروی انسانی در شش دستگاه اجرایی استان شامل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ادارات کل جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: علاقه‌مندان و متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدامی و آگاهی از شرایط و ضوابط و اطلاعات، می‌توانند ثبت نام خود را از طریق درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir انجام دهند.
وی تاکید کرد: زمان ثبت نام محدود است و متقاضیان توصیه می‌شود برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی جهاد دانشگاهی مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

کد خبر 6016878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha