۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۲۸

فرمانده سپاه اردبیل:

دشمن شکست خورده زبان به یاوه‌گویی گشوده است

دشمن شکست خورده زبان به یاوه‌گویی گشوده است

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمنی که در عرصه‌های مختلف از ملت ایران شکست خورده، امروز زبان به یاوه‌گویی گشاده تا به نوعی آبروی از دست رفته خود را جبران کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر سه‌شنبه در یادواره شهدای فصل زمستان اردبیل، اظهار کرد: عجز و ناتوانی دشمن را در ماجراجویی‌های اخیر شاهد هستیم که در اوج حقارت و پستی به رفتارهای ناجوانمردانه نظیر ترور و ایجاد رعب و وحشت در بین جامعه روی آورده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران ۴۵ سال است که این هیاهوهای بی‌نتیجه را شنیده و از ماهیت دشمنان با خبر است و به خوبی می‌داند که آمریکا و همراهان او حتی نمی‌توانند ذره‌ای در مقابل ابهت و عظمت این انقلاب بایستند و یا توان مقابله داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به هیاهوهای اخیر آمریکا در منطقه و ارعاب علیه امت اسلامی اشاره کرد و گفت: این هیاهوها نتیجه عصبانیت آمریکا از به خطر افتادن موقعیت منطقه‌ای و جهانی او است که جمهوری اسلامی ایران پرچمدار این حرکت تحول‌آفرین بوده و بسیاری از کشورهای آزادیخواه دنباله روی این سیاست اندیشمندانه انقلاب اسلامی هستند.

محمدی اصل افزود: ما همه این قدرت‌نمایی و عظمت را از خون شهدا و عزت‌آفرینی امام راحل داریم که برای این کشور قدرت و صلابت به بار آوردند و دشمن را در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف ناکام گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر فریاد همگرایی و همبستگی سر خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم تا دشمنان بخواهند علیه این ملت توطئه‌هایی به راه اندازند بلکه در کید و حیله خودشان مجبور به شکست و عقب‌نشینی خواهند شد.

محمدی اصل حساسیت راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور آگاهانه مردم را در انتخابات ۱۱ اسفند یادآور شد و اضافه کرد: این ۲ رویداد ارزشمند جمهوری اسلامی ایران را برای سال‌های پیش رو از خطرات و آسیب‌ها تضمین کرده و زمینه‌ساز قدرت‌نمایی نرم برای کشور ایران خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: در شرایط کنونی باید همه مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم که به صراحت توطئه دشمن را یادآور شده و زمینه همگرایی بیشتر را مورد توجه قرار می‌دهند.

کد خبر 6016943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha