۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۴۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

«سلام فرمانده» وجه پویایی اسلام و زنده بودن امام زمان(عج) است

 «سلام فرمانده» وجه پویایی اسلام و زنده بودن امام زمان(عج) است

لنگرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سرود «سلام فرمانده» وجه پویایی اسلام و زنده بودن امام زمان(عج) است، گفت: عشق به حضرت مهدی(عج)، عشق به همه خوبی ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از ضبط «سلام فرمانده ۳» با نام «فرمانده مهدی» در لنگرود اظهار کرد: آن چیزی که این سرود را پیش برده خلوص نیت بوده است.

حجت الاسلام نجفی گیلانی افزود: تأثیر گذاری سرود سلام فرمانده در جهان اسلام و استقبال خانواده‌ها، نوجوان و دهه نودی ها عنایت و توجه ویژه امام عصر (عج) بوده که حقیقتاً مصداق بارز جهاد تبیین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان سرود سلام فرمانده را حائز دعا برای فرج در کنار مضمون مهدویت دانست و گفت: محتوای عهد بستن با فرمانده و دعا کردن برای آن یک امر عاطفی مهم برای کودکان بود لذا حداقل کاری که سرود سلام فرمانده انجام داده است ایجاد موج اجتماعی در میان کودکان و نوجوانان است.

 «سلام فرمانده» وجه پویایی اسلام و زنده بودن امام زمان(عج) است

وی با تاکید بر اینکه «سلام فرمانده» به یک جریان جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همه ما مدعی هستیم که امام زمان (عج) باید به جهانیان شناخته شود و چه هنری بالاتر از این وجود دارد؟

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سرود «سلام فرمانده» وجه پویایی اسلام و زنده بودن امام زمان (عج) و حاکم، ناظر بودن ایشان بر جامعه اسلامی تاکید می‌کند، گفت: عشق به حضرت مهدی (عج)، عشق به همه خوبی‌ها است.

وی بر لزوم ترویج عشق حضرت مهدی (عج) به اقصی نقاط جهان تاکید کرد و ادامه داد: منتظران واقعی حضرت صاحب زمان (عج) باید در این راستا کمک کنند لذا سرود سلام فرمانده یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد محبت به امام زمان (عج) است.

 «سلام فرمانده» وجه پویایی اسلام و زنده بودن امام زمان(عج) است

حجت الاسلام نجفی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما چاره‌ای جز اینکه در تبلیغ دین از هنر استفاده کنیم نداریم، افزود: اجرای سرود «سلام فرمانده» به زبان‌های مختلف تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه «سلام فرمانده» نماد پویایی و ولایتمداری نسل جدید است، گفت: بهترین راه برای مقابله با حربه‌های دشمن تولید آثاری این چنینی است که قلب‌ها را تسخیر کند.

کد خبر 6017033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha