۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۳

درویشیان در گفت وگو با مهر:

مشارکت حداکثری و سلامت آرا هدف نهادهای متولی امر انتخابات است

مشارکت حداکثری و سلامت آرا هدف نهادهای متولی امر انتخابات است

اراک- رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: مشارکت حداکثری و سلامت آرا هدف تمام نهادهای متولی امر انتخابات است.

حجت الاسلام حسین درویشیان در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: راهبرد و سیاست‌های اصلی نظام در امر انتخابات بر مبنای مؤلفه‌های ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی بر مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات تاکید کرد و افزود: دولت مکلف است در راستای تأمین سلامت و امنیت انتخابات گام‌های مؤثری بردارد و در این راستا اهتمام دولت مدنظر ویژه است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: دخالت، ورود و تأثیرگذاری کارکنان دولت در انتخابات پیش رو، به هیچ عنوان پذیرفتنی است و این مهم مورد تاکید ویژه ریاست جمهوری است.

حجت الاسلام درویشیان گفت: امید است با تمهیداتی که اندیشی شده بتوانیم در امر مشارکت حداکثری مردم همچنین صحت و سلامت انتخابات، منشأ خیر و برکت باشیم.

وی بر افزایش مشارکت مردم تاکید کرد و گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی تعیین کننده سرنوشت خود و به طور حتم ارتقا و توسعه کشور همچنین راهگشای بسیاری از مشکلات کنونی کشور است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور تاکید کرد: دعوت مردم به مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند و پرهیز از هرگونه اقدامی له یا علیه هر یک از نامزدها اصلی ترین وظیفه دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات است.

حجت الاسلام درویشیان گفت: از تک تک آرایی که به صندوق ریخته می‌شود باید صیانت و پاسداری شود.

کد خبر 6017147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha