۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۷

به همت زورخانه امیر عرب بیرجند؛

جشن گلریزان خراسان جنوبی دوم اسفند برگزار می شود

جشن گلریزان خراسان جنوبی دوم اسفند برگزار می شود

بیرجند-عضو کمیته برگزاری جشن گلریزان در خراسان جنوبی گفت: به همت زورخانه امیر عرب و هیات حسینی جشن گلریزان خراسان جنوبی دوم اسفند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین علیزاده بیرجندی صبح چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: جشن گلریزان از جمله برنامه‌های پرسابقه در حوزه ورزش برای کمک به نیازمندان است.

عضو کمیته برگزاری جشن گلریزان در خراسان جنوبی بیان کرد: قدمت جشن گلریزان در بیرجند بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد که در سال ۱۳۷۰ با همکاری هیأت ابوالفضلی و گود زورخانه ای امیر عرب گسترش بیشتری پیدا کرد.

علیزاده گفت: خاطرم هست که در سال ۱۳۷۰ حدود ۲۳ هزار و ۷۰۰ هزار تومان در جشن گلریزان جمع آوری کردیم که از خوشحالی اشک شوق می‌ریختیم.

وی ادامه داد: میزان کمک‌های مردمی در جشن گلریزان خراسان جنوبی به دو میلیارد تومان رسید که در این زمینه فعالیت رسانه‌ای نیز کمک کار ما شد.

عضو کمیته برگزاری جشن گلریزان در خراسان جنوبی اظهارکرد: از محل کمک‌های مردمی در جشن گلریزان ۶ هزار و ۲۰۰ دست لباس برای نیازمندان به ویژه کودکان و نوجوانان محروم خریداری کردیم.

علیزاده گفت: اولین چراغ جشن گلریزان سال ۱۴۰۲ توسط خواهر شهید فیروزی روشن شد که آن را به فال نیک گرفتیم.

وی یادآور شد: جشن گلریزان امسال در خراسان جنوبی دوم اسفندماه در محل سالن مخابرات بیرجند برگزار می‌شود.

عضو کمیته برگزاری جشن گلریزان در خراسان جنوبی یادآور شد: هر چند تورم سالیانه همواره این نگرانی را برای ما ایجاد می‌کند که شاید کمک‌ها نسبت به سال قبل کمتر شود ولی همواره لطف خداوند و همت خیرین را به وضوح مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: به راستی هیچ چیز ارزشمندتر از نشاندن لبخند بر لب کودکی نیازمند نیست.

کد خبر 6017168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha