۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲ انجام شد؛

بهره برداری از ۳ طرح بهداشتی - در مانی در شادگان

بهره برداری از ۳ طرح بهداشتی - در مانی در شادگان

شادگان- سه طرح بهداشتی و درمانی در شادگان همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون وزیر بهداشت پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از سه طرح بهداشتی و درمانی در شادگان که با اعتباری بیش از ۱۳۳ میلیارد ریال اجرا شده‌اند، گفت: در این ایام و به همت دانشگاه علوم پزشکی آبادان و هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی، اعتبار لازم برای بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن شادگان تأمین شد.

سیدحیدر محمدی افزود: در مجموع هدف از بهره برداری طرح‌های جدید در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات سلامت و تسهیل این دسترسی بود و دستگاه سی‌تی‌اسکن از جدیدترین دستگاه‌های است که وارد کشور شده و در نهایت در خدمت مردم منطقه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بخش سی‌تی‌اسکن شادگان در زمینی به مساحت ۹۵ متر مربع و ۵۸ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

محمدی اضافه کرد: همچنین راه‌اندازی و تجهیز بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان شهرستان شادگان با ظرفیت چهار تخت با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در ۸۰ مترمربع محقق شد.

معاون وزیر بهداشت گفت: ساختمان جدید داروخانه شبانه‌روزی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در ۲۵۰ متر مربع بهره‌برداری شد.

کد خبر 6017738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha