۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴

فرماندار بویین زهرا:

رای‌اولی ها به انتخابات شور و نشاط می‌بخشند

رای‌اولی ها به انتخابات شور و نشاط می‌بخشند

قزوین- فرماندار بویین زهرا گفت: با حضور رأی اولی‌ها پای صندوق‌های رأی شاهد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ادیب رامندی در همایش رأی اولی‌های شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: رای‌اولی‌ها موتور محرکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند و حضورشان پای صندوق‌های رأی نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی را افزایش می‌دهد.

وی افزود: آینده کشور و انقلاب اسلامی به دست شما دانش‌آموزان است و همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدایی باشیم که برای ایجاد امنیت و آسایش امروز جامعه جان خود را فدا کردند.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: امروزه شاهد هستیم که دشمنان ملت بزرگ ایران از روش‌های مختلف به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم هستند، مردم بصیر و انقلابی ایران با بصیرت این توطئه‌ها را نقش بر آب خواهند کرد.

وی تأکید کرد: برای ساختن آینده روشن برای خود و کشور باید خوب درس بخوانید تا از طریق دانش بالا بتوانید در مقابله با ترفندهای دشمنان از خود مراقبت کنید، شما با حضور مؤثر در پای صندوق‌های رأی می‌توانید در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشید.

ادیب رامندی یادآور شد: کسب رتبه برتر ایران در حوزه فناوری در سطح بین‌المللی از جمله موفقیت‌های دانش‌بنیان‌ها، انرژی هسته‌ای، فیزیک پلاسما، پرتاپ ماهواره، صنعت نظامی و هوایی، نانو، پزشکی، قدرت دفاعی و سایبری؛ برآمده از قدرت جوانان این دیار است که باید به این دستاوردهای جوانان عزیز افتخار کرد.

کد خبر 6018670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha