۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲

مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد؛

پیش بینی افزایش تدریجی دما در البرز/ احتمال سقوط بهمن

پیش بینی افزایش تدریجی دما در البرز/ احتمال سقوط بهمن

کرج- مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: روند افزایش تدریجی دما و با توجه به وارونگی دمایی در بعضی ساعات غبار محلی پیش بینی می‌شود.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جو پایدار تا میانه هفته آینده در منطقه البرز مرکزی است که به موج آن روند افزایش تدریجی دما و با توجه به وارونگی دمایی در بعضی ساعات غبار محلی و در ارتفاعات نیز احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه امروز جمعه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات و رشد ابر در شب است، عنوان کرد: فردا شنبه آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات و یکشنبه آسمان قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات است و برای دوشنبه نیز آسمانی صاف همراه با غبار محلی در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به پیش بینی جاده‌های استان البرز با محوریت جاده چالوس و طالقان بیان کرد: نوع مخاطره موجود مه آلودگی و یخبندان و اثر آن لغزندگی جاده‌ها، سقوط بهمن و ریزش سنگ است و رعایت نکات ایمنی، به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی توصیه می‌شود.

کد خبر 6019004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha