۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

همایش بزرگ رأی اولی‌های شهرستان خمیر برگزار شد

همایش بزرگ رأی اولی‌های شهرستان خمیر برگزار شد

بندرعباس- همزمان با چهل وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اولین همایش رأی اولی‌ها در بندر خمیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اولین همایش رأی اولی‌ها با حضور فرماندار شهرستان خمیر، امام جمعه شهرستان، امام جمعه اهل سنت، مدیران و دانش‌آموزان پایه دوازدهم در سالن کانون رشد آموزش وپرورش شهرستان خمیر برگزار شد.

میر هاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر در این همایش ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور شد: حضور باشکوه و پرشور در انتخابات اسفند ماه موجبات اقتدار کشور می‌شود رأی اولی‌ها با حضور خود، شور و نشاط انتخاباتی در سطح جامعه ایجاد کنند.

میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و هر رأی ما موجب شکست دشمنان خواهد شد. آینده کشور به دست شما دانش آموزان رقم خواهد خورد و هرکدام از شما در آینده می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور برعهده داشته باشید.

فرماندار خمیر اضافه کرد: امروز ما شاهدیم که در تمامی حوزه‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده‌ایم یکی از نشانه‌ها و مصادیق این مهم وجود دشمنان زیاد است که برای خدشه وارد کردن به نظام اسلامی متحد می‌شوند اما در راه رسیدن به اهداف خود ناکام هستند.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور و مشارکت در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و لازم است تا با آگاهی کامل در پای صندوق‌های رأی حاضر شوید.

کد خبر 6019037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha