۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

امام جمعه تربت حیدریه:

حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات مصداق کامل نصرت الهی است

حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات مصداق کامل نصرت الهی است

تربت حیدریه- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: امروز حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات مصداق کامل نصرت الهی و شکر نعمت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد معلمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: ایمان وقتی تکمیل می‌شود که حضور مردم در کنار امام امت انجام شود، در عین حال و در جوامع سیاسی متمم امام حضور مردم در کنار امام امت است و اگر این نباشد ایمان کامل نیست.

امام جمعه تربت‌حیدریه تصریح کرد: ملت ایران در این ۴۵ سال به نحو احسن از نصرت الهی برخوردار بوده و از انقلاب و نظام پشتیبانی کرده‌است، لذا همه اقشار مختلف مردم همچون گذشته با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از نظام اسلامی حمایت و بار دیگر دشمن را مأیوس و ناامید خواهند کرد.

وی گفت: نعمت بزرگ نظام جمهوری اسلامی جای شکر دارد و شکر آن همین حضور در عرصه‌های مختلف است و اگر این شکر توسط مردم همراه باشد، نعمت‌ها زیاد می‌شود و اگر بی‌تفاوت باشیم و کفران نعمت الهی شود خداوند حکومتی بر مردم مسلط خواهد کرد که هرچه فریاد بزنیم به جایی نخواهد رسید.

ضربه مهلک وزارت اطلاعات، سازمان جاسوسی موساد را مستاصل کرده‌است

معلمی گفت: ضربه مهلک وزارت اطلاعات به سازمان جاسوسی موساد در ۲۸ کشور دنیا به نوعی بزرگ‌ترین ضربه‌ای است که سازمان موساد در حوزه برملا شدن جاسوسان خود خورده است، البته بهره‌برداری‌های لازم توسط سربازان گمنام امام زمان عجل الله در حال انجام است.

امام جمعه تربت‌حیدریه اضافه کرد: آنچه که مهم است در این روش اختصاصی، وزارت اطلاعات توانسته اطلاعات مهم را با استفاده از عوامل انسانی خود در سرزمین‌های اشغالی به دست آورد و هنوز هویت سربازان گمنام امام عصر عجل الله مشخص نیست.

وی افزود: دشمن صهیونیستی هنوز میزان بهره برداری از این اطلاعات را نمی‌داند و همچنان سردرگم است، در عین حال این اطلاعات آنقدر مبهم است که دشمن نمی‌داند کدام منافذ را باید محکم کند.

معلمی ادامه داد: در کنار این اطلاعات معادلات جدیدی با کشورهای همسایه و دوست اتفاق افتاد و این اطلاعات با دیگر کشورها به اشتراک گذاشته شد و گواه این ضربه مهلک به موساد و همچنین عمل دقیق وزارت اطلاعات آن است که در روزهای اخیر دستگیری‌های مختلفی در کشورهای دنیا اتفاق افتاده‌است.

امام جمعه تربت‌حیدریه بیان کرد: در این عملیات اطلاعات مهمی در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی به دست آمده و در زمان و مکان لازم برای ضربه به موساد و رژیم غاصب صهیونیستی به کار خواهند بست.

کد خبر 6019056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha