۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

امام جمعه کازرون:

استقرار دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان کازرون ضروری است

استقرار دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان کازرون ضروری است

کازرون - امام جمعه کازرون گفت: کازرون جمعیت زیادی دارد و نیازهای درمانی این شهر و شهرها و استان‌های مجاور آن به اندازه‌ای بوده که استقرار دانشگاه علوم پزشکی در آن ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته شهر کازرون با اشاره به در پیش بودن ماه شعبان گفت راهپیمایی ۲۲ بهمن در ابتدای ماه شعبان به منزله نوعی جهاد و ادای دین به شهدا و خانواده‌های شهدا است.

امام جمعه کازرون خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن صدای واقعی مردم ایران و نمونه بی‌همتا در سراسر جهان و فریاد آزادیخواهی مردم ایران است.

وی بیان کرد: ۲۲ بهمن عیدی حقیقی برای ملتی است که از ستم راهی یافته و به ظلم و تباهی و سیاهی رژیم پهلوی پایان داده‌اند.

امام جمعه کازرون در ادامه با تشکر از مسؤولان شهرستان کازرون در دیدار با ۱۰۰۰ خانواده شهید و ایثارگر به مناسبت دهه مبارک فجر خواستار استقرار دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان کازرون با توجه به نیاز این شهرستان و شهرهای مجاور به خدمات درمانی شد.

امام جمعه کازرون همچنین با توجه با اقدام راه و شهرسازی در خصوص سنگ‌فرش منطقه آثار باستانی غار شاپور و ترافیک در این محور مواصلاتی شیراز بوشهر از مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس خواستار سرعت بخشیدن به ترمیم این مسیر شد.

کد خبر 6019075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      1 1
      من باور نمی کن وبرای من تعجب آور حاج آقا صباحی تا بحال چنین صحبت زمانی که ام آر ای بردن هیچی نگفت الان که باتلاش شبانه روزی ریاست محترم دادگستری حجت اسلام انصارفرودادستان محترم دکترصادق رحمانی برای کازرون بسیار تلاش وزحمت کشیدن وبا کمک مردمی جناب قناعتی دستگاه پیشرفت ام آرای دوباره به کازرون برگشت
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      0 0
      کازرون با توجه به موقعیتی که داره حتما باید داخلش دانشگاه علوم پزشکی باشه من خودم متعجبم چرا داخل این شهر دانشگاه علوم پزشکی نیست