۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳

امام جمعه اسفرورین:

سیمای شهر اسفرورین نشان از محرومیت مردم این شهر دارد

 سیمای شهر اسفرورین نشان از محرومیت مردم این شهر دارد

قزوین- امام جمعه اسفرورین گفت: سیمای شهر اسفرورین و محرومیت این شهر گویای این است که منتخبان پیشین مردم در مجلس خدمتی در شان این مردم نداشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین با اشاره به تاکید دین اسلام بر روی قناعت اظهار کرد: قناعت بی نیازی واقعی و عزت نفس است و با ریاضت اقتصادی متفاوت است.

وی با اشاره به همراهی مردم شهر اسفرورین در برهه‌های مختلف با انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم اسفرورین همیشه پای انقلاب و ارزشهای دین بوده‌اند و عنوان دارالولایه بودن شایسته مردم این شهر است.

امام جمعه اسفرورین با اشاره به لزوم مشارکت و حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمارها نشان از بصیرت و حضور درخشان مردم این منطقه در انتخابات‌های گذشته دارد و امیدواریم این حضور حماسی استمرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه باید ضمن حضور در انتخابات از فرصت باقیمانده برای دعوت دیگران به مشارکت سیاسی در سرنوشت خود و کشور دعوت کنیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه افراد منتخب و مسؤول باید به مردم این شهر نیز خدمت کنند بیان کرد: سیمای شهر اسفرورین و محرومیت این شهر گویای این است که منتخبین پیشین مردم در مجلس خدمت در شانی به این مردم نداشته‌اند.

وی در پایان یادآور شد: بدون شک مردم اسفرورین با درک کاستی‌ها و مشکلات در انتخابات حضور فعالی دارند اما منتخبین نیز باید به وعده‌های خود در قبال این مردم پاسخ دهند.

کد خبر 6019194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha