۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت کرمانشاه خبر داد؛

بهره برداری از ۴۵ پروژه صنعتی کرمانشاه در ایام دهه فجر

بهره برداری از ۴۵ پروژه صنعتی کرمانشاه در ایام دهه فجر

کرمانشاه- مدیرکل صنعت، معدن وتجارت کرمانشاه از بهره برداری از ۴۵ پروژه صنعتی کرمانشاه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: هشت پروژه باحضور معاون وزیر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن دارابی صبح شنبه در حاشیه سفر یک روزه معاون وزیر صمت به استان کرمانشاه با اشاره به افتتاح طرح‌های قابل بهره برداری، اظهار کرد: استان کرمانشاه مجموعاً ۴۵ پروژه افتتاح برای ایام دهه فجر دارد که تا پایان دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: اعتبار ۴۵ پروژه دهه فجر مبلغی معادل یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود که قرار است با کلنگ زنی ۲ پروژه دیگر در شهرستان سنقر این اعتبار به یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه با اشاره به اشتغالزایی ۸۱۰ نفره برای مجموع طرح‌های صنعت استان کرمانشاه، افزود: با کلنگ زنی ۲ پروژه دیگر در شهرستان سنقر این اشتغالزایی به ۹۰۰ نفر در پروژه‌های صنعتی استان خواهد رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه تصریح کرد: در سفر یک روزه معاون وزیر صمت سه طرح صنعتی با اعتبار ۲۶۵ میلیارد تومان شامل پنج واحد سوله یک هزار متری، پروژه‌های زیر ساختی شامل راه‌های دسترسی آسفالت، شبکه توزیع آب، گاز و ساختمان اداری و طرح سوله فرش ۷۰۰ شانه با یک هزار متر مربع در شهرک بیستون بهره برداری و افتتاح شد.

دارابی در تشریح طرح‌های افتتاح شده، گفت: هم اکنون با افتتاح خط تولید و واحدهای پنج گانه سوله کارگاهی تولید فرش اشتغالزایی به ۱۳۵ نفر رسیده که صادرات فرش ۷۰۰ و یک هزار و ۲۰۰ شانه به کشورهای کانادا، لیبی، عراق، روسیه، آذربایجان و دانمارک انجام می‌گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با استقرار واحدهای دانش بنیان در سوله‌های افتتاحی فعالیت‌های شیمیایی و ماشین سازی در حال انجام است.

کد خبر 6019666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha