۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵

فرماندار تویسرکان خبر داد؛

تایید نهایی ۳۷ نفر از داوطلبان انتخابات شهرستان تویسرکان

تایید نهایی ۳۷ نفر از داوطلبان انتخابات شهرستان تویسرکان

همدان-فرماندار شهرستان تویسرکان از اعلام نهایی ۳۷ نفر از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان تویسرکان خبر داد.

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از ۵۰ نفر داوطلب نهایی ۴ نفر انصراف دادند و از ۴۶ نفر باقیمانده ۳۷ نفر معادل ۸۰ درصد تأیید نهایی در این شهرستان شدند.

وی با اشاره به اینکه تأیید صلاحیت ۸۰ درصدی داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تویسرکان انجام شده است افزود: میزان تأیید صلاحیت‌ها در تویسرکان بالاتر از میانگین کشوری که معادل ۷۳ است بوده است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اسلامی و خبرگان در یازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: به طور حتم در تویسرکان شاهد حضور پررنگ شهروندان گرامی در پاس صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر خواهیم بود.

افشاری با اشاره به آمادگی بخش‌های مختلف اجرایی، مدیریتی و نظارتی انتخابات مجلس در شهرستان تویسرکان ادامه داد: اگر بگویند انتخابات قرار است فردا برگزار شود به سطحی از آمادگی برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی رسیده‌ایم که به فضل خدا می‌توانیم بدون مشکل انتخابات را برگزار نماییم.

وی متذکرشد :۱۰۴ شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه تویسرکان در نظر گرفته شده است و فضای عمومی و انتخاباتی شهرستان تویسرکان آماده برگزاری یک رقابت سالم، پر نشاط و با حضور سلایق و دیدگاه‌های مختلف است.

کد خبر 6019686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha