۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰

در بیانیه‌ای اعلام شد؛

۲۲ بهمن نماد تجلی حضور ملتی استکبارستیز علیه طاغوت است

۲۲ بهمن نماد تجلی حضور ملتی استکبارستیز علیه طاغوت است

سنندج_در بیانیه مشترک شورای فرهنگ عمومی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام شد؛ ۲۲ بهمن، نماد تجلی حضور ملتی استکبارستیز و طوفانی علیه طاغوت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه مشترکی صادر کردند که متن این بیانیه بدین شرح است:

مردم شریف و فرهنگ محور کردستان؛
۲۲ بهمن، نماد تجلی حضور ملتی استکبار ستیز و طوفانی علیه طاغوت بود که با همراهی ولی امر مسلمین، الگویی ناب از اسلام ناب محمدی و جبهه مقاومت علیه مستکبرین شد.

چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حالی با جشن‌های مردمی همراه بود که کشورمان را در قله افتخار جهان اسلام در تمامی حوزه‌های انسانی شاهدیم و این افتخار مرهون رشادت‌ها، مقاومت‌ها، پای میدان ماندن آحاد مردم شرافتمند و مدافع حریم انقلاب اسلامی است، مردمی که در پشت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پرچمدار جهان اسلام با تجدید بیعت با وی همه خدعه‌های دشمنان این مرز و بوم را نقش بر آب ساختند.

کردستانی‌ای سلحشور، وفادار و با صفا در ترسیم این شور نشاط آفرین سرشار از امید به فردا در تعالی فرهنگ تکریم و همدردی و مشارکت‌های اجتماعی همواره سرآمد بوده و با حضور نمادین در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن سال جاری با ندای «اتحدوا، اتحدوا» حرکتی ارزنده را در صفحات غرورآفرین سرزمین فداکاری‌های بزرگ رقم خواهند زد.

کردستان در مسیر توسعه توانسته در این چهل و پنج سال اقتدار نظام جمهوری اسلامی محل استقرار پیشرفت‌های چشمگیری در بخش‌های زیر ساختی و تحقق مطالبات مردمی باشد که امروز تحول در هویت بصری و سیما و منظر شهری و روستایی آن گواه این حقیقت محض است.

کردستان، سرزمین مهمان نواز و کیاندار ایران اسلامی که هر گوشه از آن زیستگاه مردمی غیرتمند، ساعی و تلاشگر است و پایداری خانواده، نوآوری فرهنگی و نشاط اجتماعی آن همواره زبانزد خاص و عام بوده و قناعت و مناعت طبع مردمان آن نشانی از خودباوری، تعهد و احترام متقابل انسانی در مسیر پیشرفت و تعالی را با چاشنی عدالت خواهی توأم ساخته است.

شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با تبریک طلیعه چهل و ششمین بهار آزادی ضمن دعوت آحاد مردم به حضور در حماسه ۲۲ بهمن، از همه خوبان جهت تحقق مشارکت بالا و تحول آفرین انتخابات ۱۱ اسفند به عنوان نماد مردم سالاری دینی و ثمره گهربار انقلاب اسلامی دعوت می‌نماید و معتقد است که فرهنگ ماندگار مردم متعهد کردستان همواره تجلی حضور در رویدادهای مشارکت آفرین در مسیر توسعه بوده و خواهد بود.

کد خبر 6019725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha