۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

استاندار مرکزی:

۲۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار صرف افتتاح طرحهای اقتصادی دلیجان شد

۲۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار صرف افتتاح طرحهای اقتصادی دلیجان شد

دلیجان- استاندار مرکزی گفت: دو هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در دلیجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دلیجان اظهار کرد: از مجموع ۷۴ طرح قابل افتتاح ۶۶ طرح عمرانی و اقتصادی بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۸ طرح نیز آغاز شد.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها با ۲,۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا و برای ۳۸۱ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال می‌کند.

استاندار با اشاره به اینکه افتتاح طرح‌های شهرستان دلیجان زمینه اشتغال ۳۸۱ نفر را فراهم می‌کند، گفت: از مجموع کل طرح‌های دهه فجر در شهرستان دلیجان، ۷۲ طرح با مجموع اعتبار ۱,۷۱۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و ۲,۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه‌گذاری، اقتصادی است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، افتتاح بوستان بانوان، آغاز عملیات اجرایی ۱۲ کلاسه و سالن ورزشی خیرساز، افتتاح سالن ورزشی خیرساز و مشارکتی، آغاز عملیات اجرایی طرح مجتمع رفاهی گردشگری بخش خصوصی، افتتاح ۲ طرح واحد تولیدی بخش خصوصی، برگزاری میزخدمت با حضور مدیران کل و مسؤولان شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهید والامقام روح الله حیدری و افتتاح کارخانه تمام اتوماتیک ساخت آسفالت از جمله برنامه‌های استاندار مرکزی در شهرستان دلیجان است.

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، یک هزار و ۷۱۳ طرح عمرانی و اقتصادی مهم در سطح استان مرکزی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد، یک هزار و ۵۲۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹۰ طرح نیز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6019896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha