۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵

استاندار فارس مردم را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

استاندار فارس مردم را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

شیراز-استاندار فارس در پیامی به مناسب فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، آحاد مختلف مردم این استان را به شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس آمده است: میهن عزیز ما در حالی پر افتخار به استقبال پنجمین بهار از فرایند بزرگ و جهانی چهل سالِ دومِ انقلابِ اسلامی می‌رود که به آرمان‌هایش خیانت نکرده و از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت نموده است.

این پیام می‌افزاید: باورهای اعتقادی ما ریشه تمام دگرگونی‌ها و اصلاحات فردی و اجتماعی را حرکت در راه خدا و سپس به کار انداختن اندیشه‌ها می‌داند؛ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی وَ فُرادی‌.

در ادامه این پیام آمده است: در چنین ساختاری، حرکت جمعی، به مبدا بی‌انتهای هستی پیوند می‌یابد و انقلاب ما نیز از همین چشمه تفکرات بهره‌مند گشته و از مکاتب فرد محور و دنیا زده فاصله گرفته است.

استاندار فارس در پیام خود افزود: اینگونه است که در تفکر انقلابی، هر روز یوم الله است و مجاهدان رقم زننده آن، ماجور پیشگاهِ الهی. این ایام، یک رویدادِ ملی و مناسبت تاریخی صرف نیست، فرصتی است تا به فرموده رهبر عزیزمان، ملت، اراده خودش را با صدای بلند فریاد بزند و بر آرمان‌های اصیل خود، تاکید دوباره نماید و هر آن کس را که در این مسیر در کنارش ایستادگی نکند و پای نفشارد پس زند.

در ادامه این پیام آمده است: ملت شریف ما در این سال‌ها از فتنه‌های داخلی و خارجی، تجاوز به خاک، تحریم اقتصادی، ترورهای کور و سازمان یافته و جنگ ترکیبی گذر کرده و این صعود دشوار را تا رسیدن به قله ظهور، با تمام توان ادامه خواهد داد و به فضل الهی، از انقلاب و اندیشه‌های بنیادینِ معمار کبیر آن فاصله نخواهد گرفت.

این پیام می‌افزاید: امسال، احساس مسئولیت حضور در صحنه دفاع از عزت میهن از جشنِ ملی بیست و دوم بهمن ماه تا بلوغِ سیاسیِ یازدهم اسفند ماه، ۲۰ روزِ طلایی را در تجلی تلاشِ عمومی برای انتخاب اصلح و استقبال از مجلسِ قوی رقم خواهد زد. این مهم، با تاکید بر انتخاب نمایندگان متعهد و متخصص و دلسوز و پیگیر امور مردم به همت هم استانی‌های بصیر و دارای حسن تدبیر سیاسی، انقلابی از رشد و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی در بهار انقلاب رقم خواهد زد و ارزش و اهمیت آن هرگز بر هیچ صاحب اندیشه علاقمند به وطن پوشیده نیست.

استاندار فارس در این پیام آورده است: اینجانب ضمن گرامیداشت روزهای مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند مردم در اعتلای کلمه حق، از آحاد مردم شریف و غیور استان پهناور فارس، مدیران و مسئولان استانی، فرهیختگان و فعالان مردمی و اصحابِ همراه و همدل رسانه در استان می‌خواهم که پس از حضور مقتدر و کوبنده و دشمن شکنِ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، این شور و شعور انقلابی را مبدل به موج هدفمند و پرقدرت و اثرگذاری کنند که در ساحل ۱۱ اسفند آرام گیرد و یادآوریِ تکلیف سیاسی و مسئولیتِ اجتماعی مردم در مشارکت قوی برای گذر از وضعیتِ موجود به آینده‌ی روشن باشد.

کد خبر 6020066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha