۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳

استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور هلدینگ‌ها در چهارمحال و بختیاری محقق شده است

حضور هلدینگ‌ها در چهارمحال و بختیاری محقق شده است

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی از حضور هلدینگ‌ها در استان محقق شده و بخش خصوصی نیز باید بیش از پیش در این استان فعال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری عصر شنبه در نشست اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اشتغال از دغدغه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور است.

وی افزود: با خوداتکایی، خودکفایی و همت همگان شاهد اتفاقات خوبی در خصوص اشتغال در کشور و چهارمحال و بختیاری هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۶۶۸ طرح مختلف در دهه‌فجر در این استان افتتاح شده است، ادامه داد: حضور مدیران در راستای جهاد تبیین در مساجد محلات مختلف مرکز استان و شهرستان‌ها حرکت جهادی قابل تحسینی است که باید ادامه داشته باشد.

حیدری عنوان کرد: سند توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری به صورت علمی و تخصصی با نگاه آمایشی عمدتاً با نگاه ایجاد اشتغال در حال تدوین است.

وی عنوان کرد: کارگروه کشاورزی و دامپروری در مجموعه جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به دنبال توسعه واحدهای گلخانه‌های و دامپروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بستر دیگری که می‌تواند باعث ایجاد اشتغال و توسعه آن در استان شود، گردشگری است که دنبال می‌شود و طی دو سال گذشته ۸۰ مجوز در حوزه گردشگری و صنایع دستی صادر شده است.

حیدری اضافه کرد: توجه به اشتغال خانگی با توجه به تجربه موفقی که کشور چین در این خصوص داشته است باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از حضور هلدینگ‌ها در چهارمحال و بختیاری محقق شده است، بیان کرد: بخش خصوصی نیز باید با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان بیش از پیش در این استان فعال شود.

کد خبر 6020147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha