۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴

امام جمعه شهرکرد:

ایران آزادترین انتخابات را برگزار می‌کند

ایران آزادترین انتخابات را برگزار می‌کند

شهرکرد- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز آزادترین انتخابات را در سطح جهان برگزار می‌کند، گفت: امروز مردم در همه مراحل حق انتخاب دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در آئین گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در ۴۵ سال گذشته مردم ایران تحریم‌ها، فتنه‌ها و مشکلات متعددی را پشت سر گذاشته‌اند، اظهار کرد: مردم با صبوری هر چه تمام مشکلات را تحمل کردند و دستاوردهای بی‌شماری را کسب کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها برای زندگی در ایران حق توحش دریافت می‌کردند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایرانی‌ها در اوج عزت و سربلندی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه امروز خودباوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی جای خود تحقیری در ایران را گرفته است، یادآور شد: امروز در عرصه‌های مهم علمی، نظامی، پزشکی و … در رتبه‌های برتر جهان قرار داریم، اما گاهی از این دستاوردها مورد غفلت قرار می‌گیرد، خواص جامعه باید نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام کنند.

نکونام در ادامه با اشاره به جمهوری اسلامی ایران امروز آزادترین انتخابات را در سطح جهان برگزار می‌کند، گفت: شاه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نوکر مستکبران بود و انتخابات به‌معنای واقعی برگزار نمی‌شد، اما امروز مردم در همه مراحل حق انتخاب دارند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ۲۰ بهمن به‌نام روز چهارمحال و بختیاری در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: در این روز بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) بیعت کردند و این بیعت باید در تاریخ ماندگار و برجسته شود، این روز را یک فرصت مغتنم برای رشد استان، همدلی، هم‌افزایی و وحدت بدانیم.

وی افزود: چهره‌های بزرگ انسانی، ظرفیت‌های طبیعی، هنری، صنعتی و …در این استان فراوان است، چهارمحال و بختیاری نمادهای فراوانی دارد، اما نباید این نمادها تحریف شود، یک ستاد برای گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری تشکیل شود.

کد خبر 6020161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha