۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۴

دعوت استاندار البرز از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت استاندار البرز از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کرج- استاندار البرز ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مظهر قدرت و اراده مردم برای تحقق استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، برای دعوت از مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

۲۲ بهمن ماه هر سال تداعی گر و تجلی اراده، ایمان و همدلی ملت شریف ایران برای پیروزی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان یکی از مصادیق روشن تعامل اسلام و دموکراسی است.

اینجانب ضمن عرض تبریک انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان مظهر قدرت و اراده مردم برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، مشارکت پرشور مردم در ادوار مختلف انتخابات را دفاع از آرمان‌های ۲۵۰ هزار شهید و یک میلیون ایثارگر در راه این فتح بزرگ دانسته و یاد و خاطره رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب را گرامی می‌دارم.

حال آنکه در نظام جمهوری اسلامی که مبتنی بر نظریه مردم سالاری دینی است، راه‌های حضور اثرگذار مردم در تشکیل تمامی نهادهای قدرت از طریق برگزاری انتخابات پیش بینی شده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) شرکت در انتخابات، حق و تکلیف است و شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این برهه حساس، مهر باطلی بر اهداف شوم دشمنان انقلاب به شمار می‌رود.

امید که با حضور شهروندان فهیم و سرافراز البرزی، دوشادوش ملت بزرگ ایران در صفوف به هم پیوسته در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ حضور حماسی دیگری رقم خورده و برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب افزوده شود.

کد خبر 6020371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha