۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸

همزمان با ۲۲ بهمن انجام می‌شود؛

راهپیمایی خانوادگی اردبیلی‌ها

راهپیمایی خانوادگی اردبیلی‌ها

اردبیل- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن راهپیمایی خانوادگی اردبیلی‌ها در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که تبلوری از خواسته ملت بر محوریت باورهای دینی و اعتقادی است همچون سال ۵۷ با بانگ خروش آحاد جامعه از ۱۰ صبح فردا و از مسیر ایستگاه سرعین تا میدان مصلای اردبیل برگزار خواهد شد.

وی به یوم‌الله ۲۲ بهمن و ایام دهه فجر به عنوان مقطع رهایی ملت ایران از دست استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ۲۲ بهمن روز شکست اهریمن و پیروزی امتی است که با غلبه بر نظام غرب و شرق توانستند الگویی بی‌نظیر از امت ارزشی و الهی را به بنیان نهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: مردم استان اردبیل فردا آماده خلق حماسه دیگر هستند تا به جهانیان ثابت کنند که این انقلاب همچنان بالنده و زنده است و هیچ خطر و آسیبی نمی‌تواند مسیر عزتمند آن را تغییر دهد.

حجت‌الاسلام باقری افزود: برخلاف سال‌های گذشته، راهپیمایی امسال در اردبیل به شکل خانوادگی و از ایستگاه سرعین ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و شرکت‌کنندگان به سمت میدان مصلای اردبیل با شکوه و عزت تمام همراه با سر دادن شعارهای انقلابی حرکت خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسیر برادران و خواهران به صورت متحد و منسجم پیش‌بینی شده تا اردبیلی‌ها در فضای مناسب و به همراه اعضای خانواده خود در این راهپیمایی حاضر شده و حمایت خود را از انقلاب اسلامی و انزجارشان را از دشمنان و ایادی کفر نشان دهند.

حجت‌الاسلام باقری اضافه کرد: بعد از اتمام راهپیمایی سخنرانی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس شورای اسلامی را شاهد خواهیم بود و به دنبال آن قرائت قطعنامه به انجام می‌رسد.

وی بیان کرد: علاوه بر اردبیل، در سایر شهرستان‌ها نیز راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح و از میادین اصلی شهر آغاز خواهد شد تا مردم ولایتمدار این استان جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه خاص برگزار کنند.

حجت‌الاسلام باقری در ادامه سخنان خود یادآور شد: در مسیر راهپیمایی ۱۱ غرفه فرهنگی، تبیینی، ورزشی و هنری نیز برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها پیش‌بینی شده تا با حضور در این غرفه‌ها بتوانند در برنامه‌های شاد و مفرح حضور پیدا کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: امسال با نشاط و سرزندگی بیشتر راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود با توجه به تنوع اقلام تبلیغاتی بتوانیم صحنه‌های باشکوهی از حضور عزتمندانه مردم استان اردبیل را از طریق تصاویر به سایر مناطق نشان دهیم.

کد خبر 6020383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha