۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۵۸

استاندار اصفهان:

دشمن نمی‌خواهد ما در قله‌های افتخار بایستیم

دشمن نمی‌خواهد ما در قله‌های افتخار بایستیم

دهاقان - استاندار اصفهان گفت: دشمن نمی‌خواهد ما در قله‌های افتخار بایستیم اما ما در قله ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا مرتضوی شامگاه شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان دهاقان به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر را به همه ایرانیان به ویژه مردم ولایی و مؤمن دهاقان تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران گامی بزرگ در سطح دنیا بر داشت، افزود: انقلاب ما یک اتفاق نیست بلکه مسیری است که بسیاری از علما و اندیشمندان برایش زمینه سازی کردند.

استاندار اصفهان اذعان کرد: همین انقلاب بزرگ توانست تومار رژیم پهلوی را در هم پیچید و به ظلم و ناحقی پایان دهد.

وی عنوان کرد: افرادی که می‌گویند انقلاب تمام شد باید بدانند که بین انقلاب ما و سایر انقلاب‌ها فرق است و نباید منتظر تمام شدن آن باشند.

مرتضوی اعلام کرد: انقلاب ما قبل از اینکه به دنبال مادیات باشد دنبال تکامل و تعالی بود و دو بعد مادی و معنوی را در نظر داشت.

وی نقش انقلاب را فراتر از درک برخی افراد می‌داند و خاطرنشان کرد: آرمان انقلاب اسلامی توسط امام معرفی می‌شود و جامعه آرمانی، انقلاب را جامعه خدا پسند معرفی می‌کند و این انقلاب تمامی ندارد.

استاندار اصفهان اظهار داشت: اینکه انقلاب ما را از شرایط سیاه و سخت نجات داد و به آن بهبود بخشید یک واقعیت است.

وی گفت: بنا به گفته بسیاری از صاحب نظران، زنان ایرانی در جامعه ایران در طی دوره چهل و پنج ساله موفق بوده‌اند.

مرتضوی افزود: ایران نخستین کشور در امر سواد محسوب می‌شود، در صورتی که در زمان شاه در حوزه سلامت حداقل‌های سلامت را نداشتیم اما امروز در بیمارستان زینبیه اصفهان هزار گردشگر مراجعه کرده‌اند، هم‌چنین ایران امروز، مقصد بسیاری از بیماران است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایران اذعان کرد: در حال حاضر ایران، به ۶۰ کشور جهان تجهیزات اتاق عمل صادر می‌کند و این اتفاق در بعد از انقلاب رخ داد.

استاندار اصفهان ضمن مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب، اعلام کرد: رژیم قبل از انقلاب اقتدار مملکت را به باد می‌دادند حتی در دوران قبل از انقلاب همه دنیا بسیج شدند تا در در دوران دفاع مقدس کسی به ما سیم خاردار نفروشد اما خوشبختانه امروز در حال صادرات بسیاری از محصولات و تولیدات خود هستیم.

وی تصریح کرد: دشمنان با جنگ روانی در حال دشمنی با ما هستند، در صورتی که جنک تمام نشده بلکه ساحت آن تغییر کرده است و اگر انقلاب را نشناسیم دشمن بر ما غلبه می‌کند.

مرتضوی با اشاره به رابطه بین وحدت و موفقیت، مطرح کرد: انسجام ملی و وحدت در اتفاق سیل کشور قابل مشاهده بود زیرا در عرض سه ماه هیچ اثری از سیل نبود.

استانداری اصفهان بیان داشت: دشمن نمی‌خواهد ما در قله‌های افتخار بایستیم و در رسانه‌های جدید؛ با ظرافت و برنامه ریزی به دنبال متوقف کردن و نا امیدی مردم است ولی ما امروز توانمند در قله ایستاده‌ایم.

کد خبر 6020521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha