۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳

حداد عادل در گفت‌وگو با مهر:

نمایندگان مجلس دوازدهم باید متخصص، با تجربه و پُر کار باشند

نمایندگان مجلس دوازدهم باید متخصص، با تجربه و پُر کار باشند

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید نمایندگانی به مجلس بروند که مؤمن، پاکدست، متخصص، با تجربه و پُر کار باشند و در عین حال برای حل مشکلات به دولت حجت‌الاسلام رییسی کمک کنند.

«غلامعلی حداد عادل» رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز کشورمان تبریک می‌گویم؛ برای من که در روزهای پیروزی انقلاب و نیز سال‌های پس از آن شاهد چنین صحنه‌هایی از حضور مردم و آثار آن بر دنیا بوده‌ام، استمرار آن بسیار شوق‌انگیز است.

وی ادامه داد: امیدوارم ملت ایران با این عشق و علاقه‌ای که به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی دارند، پای این انقلاب بایستند تا انقلاب اسلامی به آرمان‌های امام و شهدا دست یابد.

رییس اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند گفت: بُعد مهم انتخابات ۱۱ اسفند، مشارکت مردم است و البته رقابت سالم بدون تخریب نیز باید مورد توجه باشد.

حداد عادل با اشاره به ویژگی‌های نماینده تراز افزود: باید نمایندگانی به مجلس بروند که مؤمن، پاکدست، متخصص، با تجربه و پُر کار باشند و در عین حال برای حل مشکلات به دولت حجت‌الاسلام رئیسی کمک کنند؛ دولت و مجلس و قوه قضائیه باید دست در دست همدیگر تلاش کنند که مشکلات کمتر بشود.

کد خبر 6020805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • معلم IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      چطور میشه برا یک صندلی مجلس پنجاه نفر پا پنجاه نظر مثلا برا مالیات و تورم و آلودگی کاندید بشن بعد نتیجه گرفت. لازمه احزاب اینه که ابتدا به یک مانیفست در هر انتخابات برای هر موضوع اصلی داشته باشن.مسئله ارایه ایده هماهنگ‌ در زمان خاص برای موضوعات است نه اینکه کدوم گروه باشد و بعد مسئولیت پذیری