۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

هیچ خطری جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند

هیچ خطری جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند

مشهد- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به یقین هیچ خطری جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری صبح یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که امروز در مشهد می بی نم حماسه بی نظیر و بزرگی است که با حضور مردم رقم خورده است و قدردانی این مردم انقلابی و ولایتمدار هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امنیت مردم با کوری چشم دشمنان با حضور نیروهای مسلح در تمام مرزهای منطقه با بالاترین ضریب امنیتی فعال و فراهم است و به یقین هیچ خطری جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند.

وی با اشاره به بازدید از تیپ مرز شمال شرق کشور بیان کرد: عملیات انسداد مرز توسط قرارگاه در حال انجام است و پیشرفت خوبی نیز کرده است.

جوانان هدف تخریب‌های رسانه‌ای دشمن

در ادامه همچنین امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در حاشیه راهپیمایی اظهار کرد: حضور مردم بیشتر از سالهای گذشته بوده چراکه مردم هوشیار و بیداری داریم و به رهبر انقلاب لبیک گفتند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تخریب‌های رسانه‌ای دشمن که هدف آن جوانان است افزود: خوشبختانه شاهد حضور پرشور نوجوانان و جوانان انقلابی و زیادی در این راهپیمایی بودیم.

وی بیان کرد: تعداد زیادی بالگرد برای جشن ۲۲ بهمن پرواز می‌کنند و مناطق مختلف را گلباران خواهند کرد.

قربانی ابراز کرد: بالگردهای هوایی ما در مرزهای سیستان و بلوچستان در حال پایش منطقه هستند و تمام تیم‌های آتش ما آماده هستند.

کد خبر 6020909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha