۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب عزت ملت ایران است

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب عزت ملت ایران است

تربت حیدریه- رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب عزت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ایزدی صبح یکشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: یادآوری ایام الله روزی است که مردم از یوق سلطه استکبار خارج شدند و به استقلال و عزت رسیدند و وابسته به ابرقدرت‌ها نیستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: علاوه بر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، اما بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب عزت، استقلال و آزادی ملت ایران و رهایی از یوغ استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: روزی که شعار نه شرقی و نه غربی و استقلال و آزادی را سر می‌دادیم، عده‌ای در داخل و خارج تمسخر می‌کردند که چگونه می‌توانید بدون وابستگی به شرق و غرب مستقل باشید، اما با لطف الهی توانستیم روی پای خود بایستیم و این راهبرد را به منصه ظهور برسانیم.

ایزدی افزود: هر انقلاب دو روی سکه دارد، یک روی آن سختی و تحریم و تهدید و فتنه است و وقتی سختی‌ها را به جان می‌خرد و به موفقیت رسید، در نزدیکی‌های قله طعم شیرین پیروزی را می‌چشد، به طوری که دستاوردها و توانمندی‌های نظام را دشمنان ما نیز اعتراف می‌کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: علاوه بر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، اما بزرگ‌ترین دستاورد عزت، استقلال و آزادی ملت ایران و رهایی از یوغ استکبار جهانی است.

وی به سه عامل موفقیت و ماندگاری نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: عامل اول ارتباط با خدا و معنویت است و عامل دوم ولایتمداری و ولایت‌پذیری مردم است و عامل سوم نیز وحدت و همدلی و حضور در عرصه‌های انقلاب مردم است.

ایزدی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: مشارکت در انتخابات باعث وحدت و وحدت نیز قوت دارد و قوت هم امنیت و امنیت نیز بستری برای موفقیت است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: دشمن در تلاش است تا ناامیدی را در جامعه القا کند اما ملت ایران بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی دشمن را مأیوس و ناامید خواهند کرد.

گفتنی است؛ مراسم راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور حماسی مردم تربت‌حیدریه از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان بسیج برگزار شد.

کد خبر 6020980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha