۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

امروز مشارکت مردم باعث قدرت کشور می‌شود

امروز مشارکت مردم باعث قدرت کشور می‌شود

آبادان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم آبادان گفت: امروزه قدرت و مشارکت مردم باعث قدرت کشور می‌شود، تمام تلاش دشمن این است که این قدرت تکثیر نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع مردم آبادان بیان کرد: در آبادان و کوی ذوالفقاری زن، مرد و کودک از تمامیت ارضی، اسلام و انقلاب خود دفاع کردند تا مستکبران خیال نکنند این ملک، همان حکومت‌های خودکامه خود فروخته ۸۰ سال قبل هستند.

وی افزود: در چهار ماه گذشته بالغ بر ۳۰ هزار زن و کودک در غزه به شهادت رسیدند اما رژیم صهیونیستی نتوانسته در این جنگ پیروز شود چرا که روحیه متأثر از انقلاب اسلامی میان محور مقاومت پا گرفته که هر گونه محاسبات دشمن را بر هم زده است.

جلیل ادامه داد: دشمن همان تفکری را که به خرمشهر و آبادان داشت، امروز نسبت به غزه دارد غافل از اینکه امروز فقط ایران نیست که سیره انقلاب امام خمینی (ره) را دنبال می‌کند، بلکه در عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین نیز این طریقت پیروان فراوان دارد و نقشه‌های صهیونیسم را نقش بر آب کرده است.

وی گفت: دشمن راهپیمایی اربعین را می‌بیند که چگونه ملت‌ها با هم اتحاد و دوستی پیدا کردند، این قدرت را باید شناخت و امروز این پرچم در دست شما جوانان است.

جلیلی اظهار کرد: ملتی که بتواند در حماسه کوی ذوالفقاری سربلند بیرون آید و از روزهای سهمگین جنگ پیروزمندانه خارج شود، شایسته آن است که به بهترین نقاط پیشرفت و رفاه و تعالی برسد.

وی گفت: امروزه قدرت و مشارکت مردم باعث قدرت کشور می‌شود، تمام تلاش دشمن این است که این قدرت تکثیر نشود و شاهد موفقیت‌های دهه ۶۰ نباشد، اما همین دهه هفتادی‌های در دفاع از حریم حرم چه جانفشانی‌هایی صورت دادند و دهه هشتادی‌های به تبع ایشان حماسه‌هایی رقم زدند که اعجاز بود.

کد خبر 6020990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha