۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲

نماینده ولی فقیه در بنیاد مستضعفان:

الگوی انقلاب برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است

الگوی انقلاب برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است

اراک- نماینده ولی فقیه در بنیاد مستضعفان گفت: الگوی انقلاب برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است و با حضور مردم این مسیر تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رضایی ظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت ۲۲ بهمن در مصلای بیت المقدس اراک اظهار کرد: اسلام، مردم و رهبری سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی است و بدون تردید مردم صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تا کنون هیچ انقلابی در کره زمین چنین قدمتی پیدا نکرده و تمام هستی این انقلاب، از اسلام است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مستضعفان اسلام را عامل نخست بقا و پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: امام حسین (ع) برای حفظ و صیانت از اسلام قیام کرد و امام خمینی (ره) به عنوان افتخار جهان اسلام برای نیز برای حفظ اسلام به پاخواست.

حجت الاسلام رضایی افزود: هر جا مردم حضور داشتند پیروزی حاصل شد، مردم در استقلال انقلاب شریک هستند و در ادامه این انقلاب نیز مشارکت پررنگ خواهند داشت.

وی تاکید کرد: مردم با تکیه بر اسلام و وحدت کلمه و با راهنمایی رهبر فرزانه خود به عنوان عامل سوم پیروزی انقلاب، از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی صیانت کردند و با هدایت‌های امام راحل، اسلام و انقلاب عزت یافت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مستضعفان تاکید کرد: به انقلاب اسلامی امیدواریم هستیم و به طور حتم با راهبری، ولایت ولی فقیه انقلاب ماندگار خواهد بود و در آینده نزدیک شاهد نابودی اسرائیل کودک کش خواهیم بود.

حجت الاسلام رضایی افزود: امید است خبرهای خوشی در مسائل اقتصادی بر سر سفره‌های مردم داشته باشیم و مردم به آینده این نظام و انقلاب امیدوارتر شوند.

وی با بیان اینکه الگوی انقلاب برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که به آمریکا اعتماد نکنید چرا که در میز مذاکره تفکر و نه ارزش‌ها دارای اهمیت است که جای تأسف دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه بدبینی در جامعه وجود دارد، گفت: برخی از مسئولان بی کفایت به شکلی عمل کرده‌اند که سال‌ها باید کاستی‌ها آنها را جبران کنیم.

در پایان سخنرانی قطع نامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن قرائت شد.

کد خبر 6021139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha