۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان:

هر رأی مردم ایران یک موشک نقطه زن به قلب استکبار است

هر رأی مردم ایران یک موشک نقطه زن به قلب استکبار است

اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به مردم گفت: شک نکنید که هر رأی که شما می‌دهید یک موشک نقطه زن به قلب استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فر امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم اهواز اظهار کرد: همه اقوام ما از عرب، بختیاری، لر، شوشتری و دیگر اقوام، خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، اساتید و مسؤولان همه در این مراسم باشکوه حضور پیدا کرده‌اند که قدردان آنها هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای اینکه متوجه شویم در جایگاهی که امروز ایستاده‌ایم به تکلیف خود درست عمل کرده‌ایم یا خیر، بهترین ملاک این است که ببینیم امروز آمریکا خوشحال است یا ناراحت. طبیعتاً وقتی شما پرشور در صحنه حضور دارید شیطان ناراحت است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال دشمن انسان را شیطان معرفی کرده است، تصریح کرد: اینکه شما در هر صحنه‌ای بخواهید موضع و جایگاهی که قرار گرفته‌اید را محک بزنید که حق است یا باطل این بسیار مهم است. مثلاً اگر خواهری حجاب از سرش برمی‌دارد باید ببیند با این حجاب برداشتن آمریکا خوشحال است یا ناراحت؟ که قطعاً خوشحال است و وقتی محجبه‌ها اینجا می‌آیند و به تکلیف شرعی خود عمل می‌کنند یعنی آمریکا ناراحت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: امروز ۲۲ بهمن مردم سراسر ایران در بیش از یک هزار شهر و شهرستان، هزاران روستا جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را پرشور برگزار می‌کنند و برای اینکه شاکر نعمت‌های خداوند باشیم در صحنه حضور دارند؛ همانطور که امروز گسترده حضور به هم رساندید در ۱۱ اسفند ماه نیز باید پرشور حضور بهم رسانید.

حجت الاسلام موسوی فرد عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند چهار شاخصه برای انتخابات امسال مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مطرح است که مشارکت حداکثری یکی از این شاخص‌ها است. اینکه ما به دنبال این باشیم که مصداق انتخاب چه کسی است مهم بوده اما در مرحله اول و پیش از این، مهمتر آن است که باید حضور حداکثری داشته باشیم، شک نکنید که هر رأی که شما می‌دهید یک موشک نقطه زن در قلب استکبار جهانی است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی امروز در راهپیمایی و ۱۱ اسفند امسال در پای صندوق‌های رأی می آیند چرا که می‌دانند اگر جمهوری اسلامی نباشد، نه تنها ایران اسلامی ما تجزیه می‌شود بلکه تعداد قابل توجهی از کشورهای پیرامون ما نیز تجزیه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اینکه مردم عزیز ما امروز در صحنه هستند و ۱۱ اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی در صحنه خواهند بود بدان معنا است که ما این انقلاب را ارزان به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم ارزان از دست بدهیم، هزاران شهید و جانباز داده‌ایم فلذا باید از این سرمایه‌ها و دستاوردها به حول قوه الهی حمایت کنیم.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: خدا می‌داند که همیشه این راهپیمایی شما ۲ پیام مهم دارد یکی به استکبار جهانی که آمریکا بداند اینگونه که در اهواز و خوزستان مردم را هشت سال امتحان کردید، شبانه روز موشک باران کردید اما مردم از جای خود تکان نخوردند، در این سال‌ها تحریم کردید و در هر تحریمی رشد انقلاب اسلامی در علم و صنعت و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود که مردم در صحنه بودند و می‌دانند که حضورشان قطعاً اثر گذار است. لذا اولین پیام به استکبار جهانی است که آمریکا می‌دانیم تو خشمناک هستی و در این خشمت ببین که مردم ما در صحنه هستند.

وی گفت: پیام دوم این است که مسؤولان می‌دانیم خدمت می‌کنید اما مردم ما دوباره به تکلیف خود عمل کردند و پیامش این است که از همین لحظه شما هم به تکلیف خود عمل کنید و در همه صحنه‌هایی که باید به مردم خدمت کنید خدمت را انجام دهید.

کد خبر 6021209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha