۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴

امام جمعه سرپل ذهاب:

یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی هویت بخشی به مردم بود

یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی هویت بخشی به مردم بود

کرمانشاه- امام جمعه سرپل ذهاب گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی هویت بخشی، شخصیت دهی و عزت آفرینی برای مردم ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی ظهر یکشنبه در سخنرانی پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن سرپل ذهاب، اظهار کرد: تقارن ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ماه شعبان را تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: ملت ایران ندای قرآن را لبیک گفته و به یاری دین خدا آمده و خود را تحت ولایت الله قراردادند و دست قدرت الهی و معجزه بزرگ خداوند بود که مردم را از تاریکی نجات داد و به سوی نور رهنمون کرد که انقلاب ما انقلاب نور بود.

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به اینکه ما برای ادامه راه انقلاب باید بدانیم که کجا بوده و به کجا می‌رویم، تصریح کرد: امروز که دست خناسان برای تطهیر رژیم پهلوی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به هر دسیسه‌ای آلوده است وظیفه داریم به جهاد تبیین پرداخته و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان بیان کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی هویت بخشی، شخصیت دهی و عزت آفرینی برای مردم ایران بود.

حجت الاسلام ساداتی خاطرنشان کرد: در حکومت پهلوی که دست نشانده استکبار بود شکوه و عظمت مردم نادیده گرفته می‌شد و به ملت ایران توهین می‌کردند که کاپیتولاسیون قانون مصونیت قضائی مستشاران نظامی آمریکایی در داخل کشور که یکی از آنها بود که مورد اعتراض امام (ره) قرار گرفت.

وی افزود: امروز ملت ایران در نظم نوین جهانی نقش آفرینی می‌کند که نمونه آن در سوریه مشاهده شد که همه دنیای استکبار گفت که بشار اسد باید برود ولی جمهوری اسلامی ایران گفت باید بماند و ماند

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: انقلاب اسلامی، کشور ما را از یک حکومت ظالم، وابسته به محور ظلم و استکبار تبدیل به یک کشور مستقل و عدالت‌خواه تبدیل کرد

وی پیشرفت در همه عرصه‌های علمی، نظامی و پزشکی و … را دستاورد انقلاب معرفی کرد و گفت: سپهبدرزم آرا می‌گوید ما کشوری هستیم که لیاقت نداریم لوله آفتابه درست کنیم اما امروز می‌بینید که در کجا قرار داریم در بسیاری از علوم در رده‌های برتر جهان قرار داریم.

حجت الاسلام ساداتی افزود: مردم در میادین مختلف حضور داشتند و امروز یکی از نمونه‌های این حضور را در سرپل‌ذهاب می‌بینیم.

وی خطاب به مسئولین گفت: این حضور شما برای مسئولین تکلیف را بیشتر می‌کند مردم لیاقت زیادی دارند باید در اشتغال و مسائل مربوط به معیشت کار کرد و مشکلات مردم را برطرف کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: مردم عزیز در ۱۱ اسفند نیز مانند امروز به صورت گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شویم و با انتخاب افراد اصلح برگ زرین دیگری بر افتخارات این مردم اضافه خواهیم کرد.

کد خبر 6021330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha