حزب‌الله عراق:

اشغالگری آمریکا مشوق ما در تلاش برای آزاد سازی عراق است

اشغالگری آمریکا مشوق ما در تلاش برای آزاد سازی عراق است

حزب‌الله عراق اعلام کرد که اشغالگری آمریکا در عراق مشوق این جنبش برای آزاد کردن تمامیت ارضی و تصمیم‌سازی‌های سیاسی عراق از دست اشغالگران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله عراق اعلام کرد که مداخله خبیثانه آمریکا مشوقی جهت تلاش برای بازگرداندن تمامی ارضی این کشور است.

محمد محی سخنگوی رسمی گردان‌های حزب الله عراق تصریح کرد: مداخله خبیثانه آمریکا ما را تشویق می‌کند تا علاوه بر تلاش برای آزادسازی زمین و هوای عراق از دست اشغالگران آمریکایی تصمیمات سیاسی خود را نیز از دست آن‌ها آزاد کنیم.

وی ادامه داد که این مداخله ما را تشویق می‌کند که تمامیت ارضی عراق را که نیروهای محور شر بر آن مسلط شده و آن را به نفع خود مصادره کرده‌اند بار دیگر به دست بیاوریم.

پنج شنبه گذشته آمریکا اعلام کرد که «ابوباقر الساعدی» یکی از رهبران ارشد کتائب حزب‌الله عراق را در حمله پهپادی هدف قرار داده است.

همچنین منابع عراقی دیروز گزارش دادند که که پایگاه اشغالگران آمریکایی در روستای «الخضراء» که محل اقامت نظامیان آمریکایی حاضر در پایگاه نفتی عمر بود با چند پهپاد در کمتر از یک ساعت پس از حمله به پایگاه آمریکایی در میدان نفتی کونیکو در حومه دیرالزور مورد حمله قرار گرفت.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک منبع آمریکایی فاش کرد که پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی کونیکو با شش پهپاد انتحاری در ۶ نوبت مورد حمله قرار گرفته است. پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله پهپادهای مقاومت قرار گرفته است.

در همین زمینه شبکه المیادین گزارش داده که مقاومت پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی کونیکو در حومه دیرالزور واقع در شرق سوریه را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

از سوی دیگر المیادین در حلب نیز گزارش داده که پایگاه آمریکایی در میدان نفتی العمر نیز کمتر از یک ساعت پس از حمله به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی کونیکو در حومه دیرالزور واقع در شرق سوریه مورد حمله قرار گرفته است.

کد خبر 6021672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha