۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹

در ۱۰ ماه سال جاری صورت گرفت؛

افزایش ۵۸ درصدی جابه جایی کالا در سیستان و بلوچستان

افزایش ۵۸ درصدی جابه جایی کالا در سیستان و بلوچستان

زاهدان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۵۸ درصدی جابه جایی کالا در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری افزود: در ۱۰ ماه سال جاری پنج میلیون و ۵۶۳ هزار و۵۷۵ تن کالا در قالب ۳۵۶ هزار و ۲۵۰ سفر باری از این استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۸ درصدی را داشته است.

وی از مجموع ۵ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۷۵ تن کالا جابه جا شده در این مدت ،۳ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۴۴ تن درون استانی و ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۳۰ تن برون استانی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی این اداره کل است، ادامه داد: عمده کالاهای جابجا شده طی این مدت شامل سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر سه پایانه عمومی حمل ونقل کالا، ۷۴ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از نُه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 6021890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha