۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی:

۵۲۰ نفر از مردم خراسان جنوبی ایام دهه فجر خون اهدا کردند

۵۲۰ نفر از مردم خراسان جنوبی ایام دهه فجر خون اهدا کردند

بیرجند-مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: ۶۴۳ نفرازمردم استان درایام پیروزی انقلاب به مراکز خونگیری مراجعه کردند که ازاین تعداد ۵۲۰ نفرموفق به اهدای خون شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز مهدی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۵۲۰ نفر از مردم خراسان جنوبی در ایام دهه فجر و جشن ۴۵ سالگی انقلاب خون خون را اهدا کردند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی افزود: ۶۴۳ نفر از مردم استان در ایام پیروزی انقلاب به مراکز خون‌گیری مراجعه کردند که از این تعداد ۵۲۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مهدی زاده با بیان اینکه تعداد آقایانی که در این ایام توانستند خون اهدا کنند ۴۷۲ نفر بودند، اظهار کرد: همچنین ۴۸ نفر از بانوان استان هم خون اهدا کردند.

وی از حضور اتوبوس سیار خو نگیری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: از ابتدای دهه مبارک فجر کارکنان ادارات مختلف استان ازجمله یگان ویژه، پدافند هوایی شرق کشور، دادگستری، تعزیرات و آب و فاضلاب شهری جهت اهدای خون به مرکز خو نگیری بیرجند مراجعه کردند و همچنین مردم روستای دهک نهبندان هم با حضور اکیپ سیار اهدای خون به جمع اهداکنندگان پیوستند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی یادآور شد: نیاز به خون برای بسیاری از بیماری یک نیاز دائمی است و از این جهت در طول سال به صورت مستمر باید به این امر مهم استمرار داشت.

کد خبر 6022059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha