۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱

از طریق آزمون رقم خورد؛

تبدیل وضع کارکنان اداری به قضایی در استان سمنان

تبدیل وضع کارکنان اداری به قضایی در استان سمنان

سمنان- رییس کل دادگستری استان سمنان از برگزاری آزمون آنلاین تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضایی برای جذب نیرو در دستگاه قضایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبدالهی گفت: دستگاه قضا به منظور تکمیل چارت تشکیلاتی و در راستای استمرار شکوفایی آینده قضائی در تراز انقلاب اسلامی ایران، نسبت به جذب و بکارگیری کارکنان اداری کاردان، هوشمند، دلسوز و متعهد برای منصب قضاوت اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه لوح زرین اجرای عدالت برای دستگاه قضائی محفوظ است. حضور در تشکیلات قضائی جز به منظور کسب رضایت الهی و با هدف افزایش خدمت رسانی به اقشار جامعه پسندیده نیست تصریح کرد: عزت نفس، از خودگذشتگی، کار جهادی و بی قفه، زیرکی، کارآمدی و توانایی علمی و عملی از شاخصه‌های قضات است. چنانچه هریک از افراد شرکت کننده در آزمون‌ها توانستند به عرصه قضاوت راه یابند، باید خدمت توأم با سعی و کوشش را در دستور کار قرار دهند؛ زیرا این اشخاص آشنایی کامل با سیاست‌های سازمانی را از قبل کسب کرده اند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: حُسن اجرای عدالت برای قضات شأن و منزلت می‌آورد و به همین منظور مجریان عدالت در جامعه تکریم شده و از ارزش والایی برخوردارند. حفظ و تأمین امنیت و آرامش پایدار جامعه نیاز به مجاهدت دارد و نباید جز خدمت شبانه روزی به مردم موضوعات دیگری را سرلوحه کار خویش قرار داد.

عبدالهی بیان کرد: نقطه آغاز گام برداشتن مؤثر در مسیر اجرای عدالت باید همراه با رعایت قوانین و مقررات سازمانی بوده و ارزیابی‌های حرفه‌ای برای جذب کارکنان قضائی نخبه صورت خواهد گرفت تا ریشه کنی دردهای مظلومان در جامعه به بهترین کیفیت تبلور کند.

وی افزود: ۴۰ نفر از کارکنان اداری از حوزه‌های قضائی سراسر استان سمنان در این دوره آزمون شرکت کردند و چنانچه هریک از افراد دارای بالاترین امتیاز شوند به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

کد خبر 6022495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha