۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

انقلاب اسلامی امتداد مسیر مکتب امام حسین (ع) است

انقلاب اسلامی امتداد مسیر مکتب امام حسین (ع) است

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران یک نقطه روشن و حقیقی در پیمودن مسیر عزتمند مکتب امام حسین (ع) و عشق به ولایت است.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مکتب امام حسین (ع) به عنوان راه بیداری و عزتمندی، الگوی جوانان در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و نیز فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: ماه شعبان به عنوان ماه پیامبر (ص)، ماه جشن و سرور امت اسلامی و اعیاد و مناسبات مذهبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به دوران زندگی امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: زندگانی امام حسین (ع) از تولد تا شهادت سراسر درس است چرا که آن حضرت معصومانه متولد شد، معصومانه زندگی کرد و مظلومانه به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام جعفرزاده انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از مکتب امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود: همان‌گونه که امام حسین (ع) با خون خود و تقدیم یارانش اسلام را برای همیشه زنده کرد، ملت ایران نیز با قهرمانی‌های خود در برابر تمام سلطه‌طلبان این حقیقت را ثابت کردند که دین اسلام و مکتب تشیع ذلت برنمی‌تابد.

وی شهدا را بزرگترین سرمایه معنوی و ارزشی انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: ما امروز به صیانت از اندیشه و تفکر رزمندگان و دلیرمردان عرصه جنگ و شهادت نیاز داریم و باید در این مسیر از اهداف اصلی حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران یک نقطه روشن و حقیقی در پیمودن مسیر عزتمند مکتب امام حسین (ع) و عشق به ولایت است، خاطرنشان کرد: اگر امام حسین (ع) شهادت با آزادی را بر ذلت زندگی ترجیح داد به خاطر آن بود که هرگز نمی‌خواست در نظام اسلامی ملتی مسلمان و متدین جیره‌خوار نظام غرب باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار استان اردبیل در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، این حماسه حضور را نشانگر وجود بصیرت و حس استکبارستیزی در آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: آگاهی مردم و رهنمودهایی که مقام معظم رهبری داده‌اند قطعاً موجب حماسه‌آفرینی مردم همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

کد خبر 6023005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha