۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

امام جمعه بیجار:

دعوت به انتخابات تواصی به حق است

دعوت به انتخابات تواصی به حق است

بیجار_امام جمعه بیجار گفت: دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تواصی به حق است و باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خورشیدی ظهر سه شنبه در نشست تخصصی مادحین و ذاکرین اهل بیت (ع) شهرستان بیجار اظهار کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی مادحین و ذاکرین اهمیت زیادی دارد و باید در راستای اجرای هرچه بیشتر و بهتر این برنامه تلاش کرد.

وی افزود: مادحین و ذاکرین اگر در بیان اشعار خود اخلاص داشته باشند تأثیر بیشتری دارد و هر جا هر هیأت و مداحی اخلاص داشته باشند از جایگاه بالاتری در بین مردم برخوردار است.

وی ادامه داد: هیأت‌ها جدا از مسائل سیاسی نیست چرا که پیام امام حسین (ع) نیز در راستای مسائل سیاسی بود و مادحین ما نیز باید سیاسی باشند چرا که گاهی بیان یک شعر تأثیر گذاری بالایی بر مخاطب دارد.

مادحین و ذاکرین زبان هنر را سرلوحه خود قرار دهند

امام جمعه بیجار به اهمیت زبان هنر اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به اهمیت زبان هنر تاکید دارند و مادحین و ذاکرین باید این مهم را در سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی به اهمیت حضور مردم اشاره کرد و افزود: ما باید همواره قدرشناس مردم باشیم چرا که در هر زمانی که نیاز بوده از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات مردم حضور گسترده‌ای داشته‌اند.

امام جمعه بیجار تاکید کرد: اکنون با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ما یک وظیفه مهم داریم و باید زمینه را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

حجت الاسلام خورشیدی به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور می‌شود.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: دعوت مردم به آمدن به پای صندوق‌های رأی تواصی به حق است و باید از این فرصت بهره را برد.

کد خبر 6023315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha