۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:

نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل توسعه جوامع است

نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل توسعه جوامع است

بندرعباس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل توسعه جوامع است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی در آئین تجلیل از برترین‌های کنکور سال ۱۴۰۲ استان در محل دانشگاه فرهنگیان استان با تبریک اعیاد خجسته و تابناک شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز، عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی سیره سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) را چراغ راه خود قرار داده اند.

وی افزود: دکترین دفاعی ما براساس دو مکتب ایثار و شهادت بر گرفته از آموزه عاشورا و مکتب انتظار برگرفته از آموزه مهدویت است. امنیت و آرامش حاکم بر کشور مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیروهای خدوم امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، انتظامی به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کامرانی با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در توسعه جوامع، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل رشد، توسعه و پیشرفت جوامع است. نگاه ویژه دولت سیزدهم در استان به حوزه آموزش و پرورش در طول بیش از دو سال اخیر موجب تحول آن و موفقیت دانش آموزان در آزمون‌های سراسری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: آموزش و بخصوص آموزش و پرورش از جایگاه و الویت ویژه ای در برنامه رشد و پیشرفت استان برخوردار است. اجرای طرح‌های توانمند سازی دانش آموزان برای حضور در آزمون‌های سراسری با آمادگی کامل، بخشی از این اقدامات بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: پیگیری راه اندازی مدارس جوار صنایع، احداث فضاهای جدید آموزشی، نوسازی، تجهیز و بازسازی مدارس بخشی دیگری از اقدامات برای تقویت حوزه آموزش و پرورش بوده است.

کامرانی، خاطرنشان کرد: نگاه ویژه استاندار استان به حوزه آموزش و پرورش باعث تحول آن و به تبع آن درخشش دانش آموزان استان در آزمون‌های سراسری شد که قابل تقدیر است. استان هرمزگان در مسیر تحولات بزرگی قرار دارد و دانش آموزان و دانشجویان خودشان را برای گام‌های بلند آماده کنند.

وی افزود: توسعه عدالت آموزشی و توجه به مناطق کم برخوردار استان به عنوان یک راهبرد مهم پیگیری و دنبال شود.

در پایان این مراسم از برترین‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ استان هرمزگان با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 6024230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha