۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۱

مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث فرهنگی:

«بازنشستگی» چالش اصلی بانوان فعال در صنایع دستی است

«بازنشستگی» چالش اصلی بانوان فعال در صنایع دستی است

اهواز- مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث‌فرهنگی گفت: یکی از چالش‌هایی که بانوان فعال در صنایع دستی مواجه هستند، بازنشستگی است و معاونت صنایع دستی در پیگیری این موضوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، زینب اختری در حاشیه بازدید از غرفه خوزستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌الملل گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: یکی از چالش‌هایی که بانوان فعال در صنایع دستی مواجه هستند، بازنشستگی است و معاونت صنایع دستی در پیگیری این موضوع است.

وی به تلاش‌ها و پیگیری‌های وزارتخانه میراث فرهنگی در زمینه توسعه صنایع دستی و گردشگری در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: از حضور و مشارکت فعال بانوان هنرمند خوزستانی در نمایشگاه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم، هرچند علاقه خیلی زیادی به هنر و آثار هنری خوزستان دارم.

اختری افزود: قطعاً در زمینه صنایع دستی و گردشگری خوزستان، به دوستان خود در این استان کمک خواهیم کرد و طرح‌های بیشتری در استان به مرحله اجرا خواهیم رساند.

وی اظهار کرد: وزارتخانه میراث فرهنگی در حوزه بانوان بی شک به پیگیری مطالبات آنان در زمینه گردشگری و صنایع دستی می‌پردازد و هدف از این تلاش‌ها، رفع موانع و مشکلات موجود در این صنایع و ارائه حمایت و کمک به آنهاست.

اختری تاکید کرد: وزارتخانه تلاش می‌کند تا طرح‌های متنوعی در زمینه صنایع دستی و زیست بوم خوزستان اجرا کند و از ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان استفاده کند.

وی به اهمیت شناخته شدن صنایع دستی خوزستان به ویژه در کشورهای عربی، اشاره کرد گفت: با رونق گردشگری و توسعه صنایع دستی، میراث فرهنگی این منطقه برای جهانیان شناخته خواهد شد.

کد خبر 6024384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha